4 369 898 läst · 32 119 svar
4370k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Attackerat bärande väggen idag nu när balken är på plats.
Imorse såg det ut såhär.
Lite nakna reglar under arbetet
Kvällstest om det funkar att sätta upp TVn på där det är planerat. Lite spackel bara så blir det nog bra ....
Testade med jenkadans på övervåningen och det sviktade inte mer än tidigare.
Imorse såg det ut såhär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite nakna reglar under arbetet
Logga in
Skapa konto
Kvällstest om det funkar att sätta upp TVn på där det är planerat. Lite spackel bara så blir det nog bra ....
Logga in
Skapa konto
Testade med jenkadans på övervåningen och det sviktade inte mer än tidigare.
Äsch, tidsplanen sprack!
Tog inte ens att 72h att få dit dessa 3 bitar sockel mot planen på 5-10år..
Tom. Bärra ser förvånad ut..
Tog inte ens att 72h att få dit dessa 3 bitar sockel mot planen på 5-10år..
Logga in
Skapa konto
Tom. Bärra ser förvånad ut..
Logga in
Skapa konto
Fått ny panna installerad
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Har du en Ecodan eller Zubadan? Jag har ecodan, fick berättat för mig av VVS aren att Zubadanen har gas i rören mellan inne och utedel och att det kan väsnas eller ”vina” i rören med den.P patfred skrev:
Jag har pannrummet i en byggnad som inte är direkt ansluten till boningshuset, så jag har inte hört något, det spelar ingen roll för min del heller i och med det.
Har en zubba och det stämmer att det är gasen som viner. Min panna står inne i huset i tvättstugan som är i anslutning till kök/vardagsrum. Är inte jättestörigt och hörs inte så länge man stänger dörren till tvättstuganT TuffaUffe skrev:Har du en Ecodan eller Zubadan? Jag har ecodan, fick berättat för mig av VVS aren att Zubadanen har gas i rören mellan inne och utedel och att det kan väsnas eller ”vina” i rören med den.
Jag har pannrummet i en byggnad som inte är direkt ansluten till boningshuset, så jag har inte hört något, det spelar ingen roll för min del heller i och med det.
Ok, jag ifrågasatte inte vad skillnaden va på dem mer än gasen, han rekommenderade Ecodanen o jag lyssnade på honomP patfred skrev:
Zubadanen var helt ny på marknaden när jag installerade den och kan helt ärligt inte supermkt om luftvärmepumpar så gick också på säljarens rek (en kompis) är väldigt nöjd överlag dock som sagtT TuffaUffe skrev: