4 362 305 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Hämtat lite glasskivor. 315 kr för 6 meter glas var ok
Fick ringa och be brädgården hålla öppet lite längre så jag fick med mig reglar.
Tack för det Henry Karlssons Byggvaror.
Kunde inte hålla mig och monterade en skiva. Nu byggpaus och fundera på hur fan man ska få till det vettigt ha ha
Fick ringa och be brädgården hålla öppet lite längre så jag fick med mig reglar.
Tack för det Henry Karlssons Byggvaror.
Kunde inte hålla mig och monterade en skiva. Nu byggpaus och fundera på hur fan man ska få till det vettigt ha ha
Redigerat:
Ägnat mig åt kontemplation!
Och beställt plåtar och hämtat gles till takkupan som ska panelas om med start i helgen hoppas jag.
Windy och en ställning finns redo.
Ingen röklukt och behaglig värme nu åt kvällningen!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och beställt plåtar och hämtat gles till takkupan som ska panelas om med start i helgen hoppas jag.
Windy och en ställning finns redo.
Ingen röklukt och behaglig värme nu åt kvällningen!
Väldigt bra pris, hur gick det till?D09 skrev:
Nu vill jag inte grusa den fina stämningen men det är lämpligt (och är nog egentligen ett krav)med härdat glas när det monteras på den höjden... skulle en ruta paja så blir det inte livsfarliga glasskärvor.
Det stämmer. Håller på och kollar möjligheten att laminera i efterhand. Ska bara kolla att det inte redan är godkäntmexitegel skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 084 inlägg
Borde inte sån film man lägger på för att inbrottssäkra fönster funka? Fast det kostar nog mer än själva glasen
Verkar ha tur.mexitegel skrev:
Var i kontakt med Emmaboda glas precis och dom svarade.. grym support.
Jag skulle leta efter en stämpel för säkerhetsglas och den hittade jag
Lamineringen är tydligen pressad mellan två glas och tror jag ser den.
Kan villigt erkänna att gjort lite mer än pimplat och sett solen försvinna bakom träden..
Dörrbroms på dörr nummer 2, nu värmen kan vädras ut, utan risk för korsdrag och dörrar som smäller igen.
Limmat om golvfästet på duschväggen som hantverkare misslyckats med inte bara 1 utan 2 ggr.. Esstack Easy hoppas jag löser det.
Grundat salningen som sågades till igår.
Logga in
Skapa konto
Dörrbroms på dörr nummer 2, nu värmen kan vädras ut, utan risk för korsdrag och dörrar som smäller igen.
Logga in
Skapa konto
Limmat om golvfästet på duschväggen som hantverkare misslyckats med inte bara 1 utan 2 ggr.. Esstack Easy hoppas jag löser det.
Logga in
Skapa konto
Grundat salningen som sågades till igår.