4 368 064 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Har slitit med att ta ner fasadpanel på huset. Förre ägaren tyckte att det var smart att dra i långa ankarspik, 2-3 st per 60cm bräda. Spikarna sitter som berget!
Nån som har bra idéer på hur man gör för att få bort skiten? Brädorna håller inte för att dra bort spikarna utan spricker ...
Nån som har bra idéer på hur man gör för att få bort skiten? Brädorna håller inte för att dra bort spikarna utan spricker ...
Börjat golvbrunnsbyte i tvättstugan...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Tapetserat hallen. Märkligt, varje gång jag tapetserar tänker jag "himla skitjobb med allt bök med mönsterpassning, pill bakom element, vid strömbrytare mm, nästa gång målar jag istället!", och varje gång jag målar tänker jag "himla skitjobb med all spackling, slipning och målning, nästa gång tapetserar jag istället!" ...
Ju mer man gör det desto mindre kommer man ihåg o tänka på alla besvärB b8q skrev:Tapetserat hallen. Märkligt, varje gång jag tapetserar tänker jag "himla skitjobb med allt bök med mönsterpassning, pill bakom element, vid strömbrytare mm, nästa gång målar jag istället!", och varje gång jag målar tänker jag "himla skitjobb med all spackling, slipning och målning, nästa gång tapetserar jag istället!" ...