4 367 990 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Attans tur att mitt och exets hus byggdes på slutet av det 20:e århundradet då !KnockOnWood skrev:
*går ut och klappar hästen*
Hade en målare hemma häromdagen för att få en offert på att måla om fönstren. Han uppmärksammade mig dessutom på att det var dags att måla om mitt "nymålade" hus. Tiden går för fort...Mikael_L skrev:Jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb, jag hatar målerijobb.
Hehe jag håller egentligen med i sak att högre är bättre men när den var drygt tre meter till underkanten på stången så var den mer ett landmärke än en gungställning 😂 Nu med dryga 2,7m till underkant på stången framstår den något mer smakfull och passande på tomten. Man ska inte heller glömma att en gungställning på en ny lekplats ofta bara är 2,3-2,5m så det är rätt bra fart nu kan jag säga 😃Strip skrev:
Kul att du gillade den iaf 😃
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Monterat luckan till diskmaskinen
Upptäckt stopp i golvbrunn Under duschen
Än en gång är jag glad att jag stod på mig mot allt tjöt emot att ha 2 golvbrunnar i badrummet
Jättemysigt att köra ner näven där 😩
Upptäckt stopp i golvbrunn Under duschen
Än en gång är jag glad att jag stod på mig mot allt tjöt emot att ha 2 golvbrunnar i badrummet
Jättemysigt att köra ner näven där 😩
Valet är enkelt, trodde jag, vill den långhåriga i familjen duscha hemma så får hon rensa själv, bra idé till en början.D09 skrev:
Kontrade direkt på mitt "krav", - vill du ha någon att sova med så rensa!
Det är bra att alla vet vem som bestämmer i verkligheten, jag bestämmer att husfrun bestämmer, då har jag i alla fall bestämmt..... så det så!:sly:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Rekommendation:
http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/harfallan.html
http://www.smartasaker.se/sv/artiklar/harfallan.html