Snailman
Digital laserdistansmätare med display som visar olika mätvärden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Axminster kexmaskin med tillbehör och en plastförvaringslåda.
Skapa konto

Kexmaskin från Axminster och lite kex till den, och de skickade med 1000kex storlek 10 utan kostnad, köpte lite desktop connectors (hundben) för att dra ihop bänkskivor med också. maskinen kostade ca 2000 verkar kosta 3500 i Sverige, den kom i nån sorts plastlåda med spännen och handtag inte nåt systainerliknande (har en systainer från makita tidigare) Frakten var gratis på detta.

Sen kom en distansmätare från kina också kostade ca 250kr, och den verkar fungera, får testa den i arbete i morgon.

• Gilla
-RB- och 1 till
  • Laddar…
En Mora 162 dubbelsidig skedkniv. Aj.

nanowire skrev:
En Mora 162 dubbelsidig skedkniv. Aj.
Använde en sån länge. Sedan blev det några från Svante djärv har jag för mig de heter.

Handtäljda träskedar på marken bredvid snideriverktyg och en kniv.
Skapa konto

Är dock dålig på att tälja men det är jäkligt roligt.

norrbottenssnickaren skrev:
Använde en sån länge. Sedan blev det några från Svante djärv har jag för mig de heter.

[bild]

Är dock dålig på att tälja men det är jäkligt roligt.
Och väldigt avkopplande.
Dina kåsor ser fina ut tycker jag iaf, har inte gett mig på det ännu men det finns med på listan, skulle verkligen behöva några nya isf de i plast.

Bosch GOP 300 verktyg i väska med tillbehör och bruksanvisning.
Skapa konto

Bosch GOP 300 😃

• Gilla
tobbbias och 4 till
  • Laddar…
Buuzzz skrev:
Kunde inte motstå att köpa på dagens loppis (10kr). Mest för att lådan var original, har kanske inte så stort behov idag....
Men det kan vara bra att ha :)
Shit, både kartongen och borret var ju en fröjd för ögat!

Fick du med några tillbehör? Var köpte du? Har själv sneglat på en GOP, alternativt Makita TM3000CX3, dels för jag har de flesta maskiner i Makita.

Snailman
Gud_ skrev:
Fick du med några tillbehör? Var köpte du? Har själv sneglat på en GOP, alternativt Makita TM3000CX3, dels för jag har de flesta maskiner i Makita.
Jag köpte på netonnet 1790kr men då var allt i en pappkartong inte systainer, men den formgjutns insatsen och gröna plastlådan för verktyg var med. Tror gop300 är på väg att ersättas med nya snabbfästet så möjligt den säls ut?

http://www.axminster.co.uk/bosch-gop-40-30-multicutter-in-l-boxx-15-accessories-ax964493

Det här är nya modellen tror jag.

Redigerat:
Snailman skrev:
Jag köpte på netonnet 1790kr men då var allt i en pappkartong inte systainer, men den formgjutns insatsen och gröna plastlådan för verktyg var med. Tror gop300 är på väg att ersättas med nya snabbfästet så möjligt den säls ut?

[länk]

LED-lampa på nya, nice! :)
Och 400W mot äldre variantens 300W, och Starlock Plus.

Kanske dags att investera i en sladd-GOP. ;)

Redigerat:
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Snailman skrev:

[länk]

Tackar för svar! Får se vad det slutat med för köp. Hoppas du blir nöjd med din.

Snailman
Gud_ skrev:
Tackar för svar! Får se vad det slutat med för köp. Hoppas du blir nöjd med din.
Jag gjorde ju skrot av den förra jag hade, så lådan hade jag ju redan�� Jag är/var nöjd, var nog för mycket gipsdamm som tog knäcken på den efter drygt tre år.

Redigerat:
Köpte från Tyskland betalade 2100kr med 10st extra blad. Hade ingen aning om att Bosch skulle gå över till nytt fäste, suck...:-S
Men den funkar säkert bra, har inte hunnit testa den än.

FredrikR skrev:
LED-lampa på nya, nice! :)
Och 400W mot äldre variantens 300W, och Starlock Plus.

Kanske dags att investera i en sladd-GOP. ;)
Jag tar nog denna då;)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ullberg
hmm, trots att min Fein troligen kommer hålla livet ut med den användningsfrekvens jag har blir jag märkligt sugen på nya Boschen (55:an då...)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Inget stort, men än så viktigt, en ny avbitartång.
Den gamla Bachon sprack när jag försökte klippa en för tjock stång. Åkte iväg för att köpa en ny, Bacho var slut, Knipex för elektriker var slut, fanns nån billig liknande Bachon (Swedol) känndes skön, men jag tog en vanlig Knipex. Helt värdelös om du frågar mej efter några dagars användande, så idag gjorde jag slag i saken och köpte en ny Bacho :)

För alla Knipexfanatiker kan jag berätta att alla mina övriga tänger är Knipex, tex är deras polygrip överlägsen, men avbitare med samma grepp o känsla som Bacho har dom inte fixat än.

Tre olika avbitartänger med röda och svarta handtag på en verkstadsbänk.
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.