3 335 605 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Kexmaskin från Axminster och lite kex till den, och de skickade med 1000kex storlek 10 utan kostnad, köpte lite desktop connectors (hundben) för att dra ihop bänkskivor med också. maskinen kostade ca 2000 verkar kosta 3500 i Sverige, den kom i nån sorts plastlåda med spännen och handtag inte nåt systainerliknande (har en systainer från makita tidigare) Frakten var gratis på detta.
Sen kom en distansmätare från kina också kostade ca 250kr, och den verkar fungera, får testa den i arbete i morgon.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Och väldigt avkopplande.norrbottenssnickaren skrev:
Dina kåsor ser fina ut tycker jag iaf, har inte gett mig på det ännu men det finns med på listan, skulle verkligen behöva några nya isf de i plast.
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Jag köpte på netonnet 1790kr men då var allt i en pappkartong inte systainer, men den formgjutns insatsen och gröna plastlådan för verktyg var med. Tror gop300 är på väg att ersättas med nya snabbfästet så möjligt den säls ut?Gud_ skrev:
http://www.axminster.co.uk/bosch-gop-40-30-multicutter-in-l-boxx-15-accessories-ax964493
Det här är nya modellen tror jag.
Redigerat:
LED-lampa på nya, nice!Snailman skrev:
Och 400W mot äldre variantens 300W, och Starlock Plus.
Kanske dags att investera i en sladd-GOP.
Redigerat:
Tackar för svar! Får se vad det slutat med för köp. Hoppas du blir nöjd med din.Snailman skrev:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Köpte från Tyskland betalade 2100kr med 10st extra blad. Hade ingen aning om att Bosch skulle gå över till nytt fäste, suck...:-S
Men den funkar säkert bra, har inte hunnit testa den än.
Men den funkar säkert bra, har inte hunnit testa den än.
Jag tar nog denna dåFredrikR skrev:
Inget stort, men än så viktigt, en ny avbitartång.
Den gamla Bachon sprack när jag försökte klippa en för tjock stång. Åkte iväg för att köpa en ny, Bacho var slut, Knipex för elektriker var slut, fanns nån billig liknande Bachon (Swedol) känndes skön, men jag tog en vanlig Knipex. Helt värdelös om du frågar mej efter några dagars användande, så idag gjorde jag slag i saken och köpte en ny Bacho
För alla Knipexfanatiker kan jag berätta att alla mina övriga tänger är Knipex, tex är deras polygrip överlägsen, men avbitare med samma grepp o känsla som Bacho har dom inte fixat än.
Den gamla Bachon sprack när jag försökte klippa en för tjock stång. Åkte iväg för att köpa en ny, Bacho var slut, Knipex för elektriker var slut, fanns nån billig liknande Bachon (Swedol) känndes skön, men jag tog en vanlig Knipex. Helt värdelös om du frågar mej efter några dagars användande, så idag gjorde jag slag i saken och köpte en ny Bacho
För alla Knipexfanatiker kan jag berätta att alla mina övriga tänger är Knipex, tex är deras polygrip överlägsen, men avbitare med samma grepp o känsla som Bacho har dom inte fixat än.
Logga in
Skapa konto