4 362 212 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag och "min" elektriker har dragit ny matning till vinden. Satt in separata personskyddsbrytare för uttag utomhus och kyl/frys. För att kunna göra det så fick vi utöka centralen lite grand. Nu kan jag bygga vidare och han får återkomma om ett par veckor för att koppla in resten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Testat mitt nyköpta larm som skulle vara det bästa man kunde ha.
Sen blev det en tur med båten och till sist lite vedklyvning, blev 1m3.
Sen blev det en tur med båten och till sist lite vedklyvning, blev 1m3.
En bra dag.
Försökte måla utvändiga foder till boden. Inser att färghandlaren blandat färg på fel brytbas.
Åker till färghandlaren och byter färgen, får punka på vägen hem, men kommer hem.
Lastar sopor och åker till ÅVC. ÅVC har fullt i alla containrar och jag blir bara av med lite ris.
Åker till Hornbash och köper murtäckning (helpall), dom glömmer ta betalt för pallen så jag får betala två gånger.
Åker till nästa ÅVC, ser att det är kö långt ut på gatan.
Skiter i allt och åker hem, tänker inte göra något mer vettigt idag.Eller rättare sagt, tänker inte ens FÖRSÖKA göra något mer vettigt idag.
Försökte måla utvändiga foder till boden. Inser att färghandlaren blandat färg på fel brytbas.
Åker till färghandlaren och byter färgen, får punka på vägen hem, men kommer hem.
Lastar sopor och åker till ÅVC. ÅVC har fullt i alla containrar och jag blir bara av med lite ris.
Åker till Hornbash och köper murtäckning (helpall), dom glömmer ta betalt för pallen så jag får betala två gånger.
Åker till nästa ÅVC, ser att det är kö långt ut på gatan.
Skiter i allt och åker hem, tänker inte göra något mer vettigt idag.Eller rättare sagt, tänker inte ens FÖRSÖKA göra något mer vettigt idag.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Murat igen ventilationshålet i murstocken i tvättstugan och murat fast ett rör för den nya placeringen.
Putsat det sista i tvättstugan förrutom lagningar i taket.
Försökt lista ut hur mycket (läs lite) tätskikt jag ska ha eftersom det är oisolerad platta. Ringde Webers support i fredags och blev inte så mycket klokare av det. I deras guide står det att man ska ringa teknisk support och sammanfattningen av vårt samtal nog "välj själv". Då hade jag inte behövt ringa...
Putsat det sista i tvättstugan förrutom lagningar i taket.
Försökt lista ut hur mycket (läs lite) tätskikt jag ska ha eftersom det är oisolerad platta. Ringde Webers support i fredags och blev inte så mycket klokare av det. I deras guide står det att man ska ringa teknisk support och sammanfattningen av vårt samtal nog "välj själv". Då hade jag inte behövt ringa...