992 833 läst · 8 026 svar
993k läst
8,0k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Glömde..
Har klippt gräset på innergården, planterat i två amplar (och hängt upp), vattnat massor (krukor, rabatter, hallonen..), rensat ogräs i en rabatt och längs en stenläggning - och löst lite korsord med pappa
Har klippt gräset på innergården, planterat i två amplar (och hängt upp), vattnat massor (krukor, rabatter, hallonen..), rensat ogräs i en rabatt och längs en stenläggning - och löst lite korsord med pappa
Bra med föräldrar på besök. Vi gjorde i ordning våra tre uteplatser i helgen, mest nöjd är jag med den nedgrävda parasollfoten:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har kommunalt så det är bara att vattna för min del.mexitegel skrev:
Svårt att säga, jag dumpar med skottkärra och sen krattar jag ut ett lager som blir cirka 1cm i snitt.
Är riktigt svårt att få det tunnare och fortfarande heltäckande, ska köpa en bred lövkratta med plast flörtar och testa om jag får det tunnare.
Men jag räknar kallt med 1cm tjockt över hela tomten, tror det är lättare att få det tunt med sand men nu vill jag bättra på jordmånen och kör på ren kompostjord.
Det är tidigare ägare som har satt upp det, vi gör bara golvet . Själva växthuset är från Willab Garden, vet inte om de också har levererat teglet...pjodden skrev:
Medlem
· västerbotten
· 102 inlägg
Planterat ett äppelträd och sått gräs ...