4 367 934 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Har fasiken inte fått något uträttat idag, rev nästan en vägg i gamla uthuset men fick slut på säckar till kutterspånet.
Började istället att gräva bort en stubbe när den var borta så insåg jag att det behövs mer matjord och det har jag ju givetvis inte hemma.
Då vattnade jag gräsmattan och tog en kopp kaffe istället och kollade på mitt mansard tak som snart ska bytas
Började istället att gräva bort en stubbe när den var borta så insåg jag att det behövs mer matjord och det har jag ju givetvis inte hemma.
Då vattnade jag gräsmattan och tog en kopp kaffe istället och kollade på mitt mansard tak som snart ska bytas
Vaknade före 12 efter nattskiftet men lyckades somna om... sov till 14 och kände mig som en ny människa.
Slevade i mig yoghurt och flingor och åkte till svärföräldrarnas stuga och elektrifierade utbyggnaden de påbörjade i höstas.
Nu tömma det sista vattnet ur den trasiga poolen och kanske en biltvätt..
Slevade i mig yoghurt och flingor och åkte till svärföräldrarnas stuga och elektrifierade utbyggnaden de påbörjade i höstas.
Nu tömma det sista vattnet ur den trasiga poolen och kanske en biltvätt..
Plockar och sorterar sopor, springer imellan o fotograferar makens träbitar (!) lite, tömmer/flyttar ur kylskåpet (in i det nya som monterats), lagar mat, vattnar blommor (och odlingar).. samlar ihop grejerna till konsolerna (ska monteras upp några hyllor under snetaket för dvdfilmer..)
.. funderar också på om "våra träbitar" ska få en egen tråd.. eller om jag ska kasta in den bland allt annat i mitt egen tråd.. (träbitarna är ett växthus.. )
.. funderar också på om "våra träbitar" ska få en egen tråd.. eller om jag ska kasta in den bland allt annat i mitt egen tråd.. (träbitarna är ett växthus.. )
Eftersom D09 startade traktorn idag så regnade det. Så jag har vart på vinden hela dagen och dragit ut datakabel. 2 rum blev klara iallafall
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det kändes som ett utmärkt tips.Jonatan79 skrev:
Jag grejer väl lite till i garaget då, sen ansluter jag också till det tillbakalutade läget med en staropramen dark som påpassligt råkar stå i kylen, och skänker D09's backe en tacksam tanke.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg