4 362 212 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Ha haholmberg87 skrev:
Borde ha guidade turer
Kanske den betalar sig själv
Funderar fortfarande på hur jag ska mäta fram lutningar på den 🤔
Mest kul att veta hur den stiger men nu är man så van att man inte tänker på det
Tror den kommer bli bra efter denna sommarens underhåll 👍🏼
Lillebrorsan som är betongare vill att jag ska gjuta betong hela vägen ha ha
Tolkar det som att han vill göra jobbet 😎
I går rev jag ur gamla golvet i tvättstugan och i dag har jag lagt dit ett nytt golv.
Har även hunnit njuta ute i den sköna värmen (Tack D09 fortsätt att padda !!!!)
Nu är det bara att återhämta sig för att fortsätta ute i trädgården i morgon förmiddag.
Har även hunnit njuta ute i den sköna värmen (Tack D09 fortsätt att padda !!!!)
Nu är det bara att återhämta sig för att fortsätta ute i trädgården i morgon förmiddag.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Idag har det bytts ett lastgammalt gjutjärnsvattenlås och en lika gammal kran. Så nu är det nytt och fräscht under och över diskbänken. Vattnet blev dessutom klart till färgen
Det blev även lite nytt i källaren. Bla en några t-kopplingar med balofixer till tvättmaskin och trädgårdslang. Men vi förberedde även för den kommande duschkabinen som ska få stå i källaren tills badrummet är klart
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det blev även lite nytt i källaren. Bla en några t-kopplingar med balofixer till tvättmaskin och trädgårdslang. Men vi förberedde även för den kommande duschkabinen som ska få stå i källaren tills badrummet är klart
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Haha, den där klämfredagen är en av de intensivaste dagarna i handeln.holmberg87 skrev:
Kan säga att byggmax i Borås var något av de sjukaste jag sett på klämfredagen! Folk köa överallt, skrek och hotade varandra och smet utan att betala! (Polisen tog dem efter 1km, låg bakom hela vägen)holmberg87 skrev:
Fyf*n säger jag bara!