1 734 257 läst · 6 044 svar
1734k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Hade samma problem efter vintern. Ringde supporten och de skickade nytt batteri. Nu samma sak igen med det nya batteriet. Maskinen hade fastnat under en stol och laddat ur batteriet. Följt alla anvisningar från supporten men det hjälper inte, den tar inte laddning. Ännu ett nytt batteri på väg. Händer det igen får de åtgärda maskinen istället, kan ju inte vara som den ska om den låter batteriet djupurladda, det måste väl finnas inbyggt skydd mot det?
Jag tog ett snack med honom så han ställde sin laddstation på andra sidan huset, långt från min slinga. En laddstation bara 2 meter från min slinga kändes oroande nära.peternicklas skrev:
Nu har han kört sin Robomow några veckor och jag har inte märkt några störningar alls. Men våra slingor ligger 2 meter från varandra som närmast, så skit vore det annars.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
En snabb fråga.
Knivarna ska inte sitta fast med skruven eller? Det går ju inte att spänna så hårt att dom inte snurrar
Knivarna ska inte sitta fast med skruven eller? Det går ju inte att spänna så hårt att dom inte snurrar
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Tackar!
Låter ju vettigt om jag hade tänkt efter.
Låter ju vettigt om jag hade tänkt efter.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Har nu lyckats installera maskinen /WG790e) men på 1 ställe ca 2 m från tråden stannar han och påstår at han är utanför arbetsområdet.
Gör så varje gång han kommer dit.
Är det uppdatering som gäller och i så fall är det hypericum 3.1 jag ska ha?
Gör så varje gång han kommer dit.
Är det uppdatering som gäller och i så fall är det hypericum 3.1 jag ska ha?