4 362 305 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Tyckte de var dags med en avatar .
Haha ja brytarna är till för när jag behöver vätskepaus .
Nej det sitter en 3x1-polig brytare och ett 3-vägs europauttag vid varje sängbord. En knapp till sänglampa, en till ledlisterna och en till taklampan. Det finns ju inget jobbigare än att behöva gå upp ur sängen för man glömde släcka lampan.
Jag önskade jag hade en brytare vid sängen när jag bodde hemma hos föräldrarna och morsan kom in och tände lampan i taket för att man skulle gå upp
Nej det sitter en 3x1-polig brytare och ett 3-vägs europauttag vid varje sängbord. En knapp till sänglampa, en till ledlisterna och en till taklampan. Det finns ju inget jobbigare än att behöva gå upp ur sängen för man glömde släcka lampan.
Jag önskade jag hade en brytare vid sängen när jag bodde hemma hos föräldrarna och morsan kom in och tände lampan i taket för att man skulle gå upp
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Får det plats en Iphone-laddare också?Ramnemark skrev:Tyckte de var dags med en avatar .
Det verkar vara obligatorium idag.
Ingenting än idag (jobbar med, ja, jobbet) men igår hämtade jag brädor som snickare gjort i ordning för att byta ut några allt för slitna bitar av originalgolvet i kontoret.
Vi tycker det är så fint med det ljusa, naturfärgade träet så vi överväger nu att linoljesåpa det istället för att måla.
Vi tycker det är så fint med det ljusa, naturfärgade träet så vi överväger nu att linoljesåpa det istället för att måla.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg