Garagestädning! Suck...

Packat ner alla verktyg från verktygstavlan , målat den samma och väntar nu på att få måla den igen innan natten kommer.

Anna_H skrev:
Garagestädning! Suck...
Jag ser det som avkoppling, att gå o pula lite..... ;)

Hemmakatten
Tänkte knacka bort en trasig spegelbit i badrummet efter det jag handlat. Men halva Sveriges befolkning verkade vara på väg till/igenom/i Norrtälje så väl hemma blev det först en stor Margarita, middag, kort hundpromenad och tårtbak istället.

Y
Jag har skrapat bort väggspackel från garagegolvet med en kofot. Ska nog ta vinkelslip med stålborst och få bort det sista och kanske måla.

Har målat på logen/skjulet/snickarboden. Förstår verkligen inte er som säger att det är tråkigt att måla - man får ju ett resultat med en gång!

collage_7.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Missade att ta kort innan jag gick loss med rödfärgen tyvärr men det var väldigt slitet och inte mycket färg kvar.

• Gilla
Mikael_L och 3 till
  • Laddar…
Satt upp garderobsinredning i klädkammaren och en spegel i hallen.

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Vi hade en ganska omogen ramsa för att hålla takten under marcher

Allt rimmade på "Britta" 😇

Funkade fint tills vi fick en ny officerare som hette Britta 🙊🙊🙊
Får mig att tänka på denna, jag LANade rätt mycket på nittiotalet mitt och då kördes denna på repeat på högsta volym i salen Inte helt lätt om man ville ta sig en kort tupplur

http://youtu.be/y3DSN0sf9IY

D09
AndersMalmgren skrev:
Får mig att tänka på denna, jag LANade rätt mycket på nittiotalet mitt och då kördes denna på repeat på högsta volym i salen Inte helt lätt om man ville ta sig en kort tupplur

[länk]
Ha ha ha spot on

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
D09
Med tanten o shoppar

Råkade handla en nätverksbaserad kamera till entrén 😇

D09 skrev:
Med tanten o shoppar

Råkade handla en nätverksbaserad kamera till entrén ��
Lyllos (menar med shoppingen med tanten):wow:

• Gilla
D09
  • Laddar…
Monterar ihop garageinredning igen efter målning.
Målar det sista hyllplanet ute på garageinfarten och nog fan ska min hönshjärna till äkta hälft klippa gräset precis brevid.:thumbdown:

• Gilla
jojjeblom
  • Laddar…
D09
jojjeblom skrev:
Lyllos (menar med shoppingen med tanten):wow:
Denna shoppingturen var en av dom roligare 👍

Men

Borta bra men hemma bäst :)

Hoppas kameran är bra bara :)

• Gilla
jojjeblom
  • Laddar…
Fick lackat klart mina hyllor idag. Återstår bara att införskaffa något vettigt tyg så jag kan sy ett draperi att hänga framför härligheten.

Resten av dagen förärades trädgårdstjänst =/ Röja helt igenvuxna rabatter som än så länge saknar planerad växtlighet. Måttligt kul. Lagom till att vi var klara fick Herr Fasan för sig att gotta ner sig i ett hörn i rabatten:

fasan.jpg

Räknade samman vad mitt bygge av balkongräcke kostat. Ungefär 2/3 av offererat pris borträknat alla arbetstimmar. Men jag jobbar ju gratis :) I de pengarna gick jag en Kemppi-svets, en 1500W Bosch vinkelslip samt en metallkap plus.

• Gilla
Micro och 1 till
  • Laddar…
Vad snällt att göra en bale till herr Fasan! Fina fåglar det där.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.