4 362 342 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Tänkte knacka bort en trasig spegelbit i badrummet efter det jag handlat. Men halva Sveriges befolkning verkade vara på väg till/igenom/i Norrtälje så väl hemma blev det först en stor Margarita, middag, kort hundpromenad och tårtbak istället.
Har målat på logen/skjulet/snickarboden. Förstår verkligen inte er som säger att det är tråkigt att måla - man får ju ett resultat med en gång!
Missade att ta kort innan jag gick loss med rödfärgen tyvärr men det var väldigt slitet och inte mycket färg kvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Missade att ta kort innan jag gick loss med rödfärgen tyvärr men det var väldigt slitet och inte mycket färg kvar.
Renoverare
· Stockholm
· 18 347 inlägg
Får mig att tänka på denna, jag LANade rätt mycket på nittiotalet mitt och då kördes denna på repeat på högsta volym i salen Inte helt lätt om man ville ta sig en kort tupplurD09 skrev:
http://youtu.be/y3DSN0sf9IY
Fick lackat klart mina hyllor idag. Återstår bara att införskaffa något vettigt tyg så jag kan sy ett draperi att hänga framför härligheten.
Resten av dagen förärades trädgårdstjänst =/ Röja helt igenvuxna rabatter som än så länge saknar planerad växtlighet. Måttligt kul. Lagom till att vi var klara fick Herr Fasan för sig att gotta ner sig i ett hörn i rabatten:
Räknade samman vad mitt bygge av balkongräcke kostat. Ungefär 2/3 av offererat pris borträknat alla arbetstimmar. Men jag jobbar ju gratis I de pengarna gick jag en Kemppi-svets, en 1500W Bosch vinkelslip samt en metallkap plus.
Resten av dagen förärades trädgårdstjänst =/ Röja helt igenvuxna rabatter som än så länge saknar planerad växtlighet. Måttligt kul. Lagom till att vi var klara fick Herr Fasan för sig att gotta ner sig i ett hörn i rabatten:
Räknade samman vad mitt bygge av balkongräcke kostat. Ungefär 2/3 av offererat pris borträknat alla arbetstimmar. Men jag jobbar ju gratis I de pengarna gick jag en Kemppi-svets, en 1500W Bosch vinkelslip samt en metallkap plus.