1 732 350 läst · 6 044 svar
1732k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Okej, då förstår jag hur du tänker. Det är alltid kul att göra något bra ännu bättre. Men tyvärr så hjälper det inte hur mycket man än chippar sin Penta, det blir ändå ingen Ferrari.gees skrev:
Inte fram och tillbaka så den ligger tre gånger bredvid varandra, men du kan dra den dubbelt exempelvis rakt ut i gräsmattan (i samma märlor). Landroiden bryr sig inte om slinga som ligger dubbelt.gnuttisch skrev:
Skulle tippa på att de flesta skulle rekommendera en Landroid pga. priset, kapaciteten samt tillförlitligheten. De är inte många som har något att klaga på Landroide-klipparen. Sen har de även en toppen service att handskas med.
Så var det för mig också. I mitt fall var det avdriften, inte framkomligheten som ställde till det. Och jag skaffade en Tianchen S510 också.MrMad skrev:
- Men med nuvarande programvara så är det ändrat, den går i stort spikrakt även i sluttningar.
Om den hade fungerat så här från dag ett, så hade jag inte köpt en klippare till.
Kan bara hålla med. Att den sedan inte störs av t.ex. HQ eller sig själv är ju ytterligare ett +Nord64 skrev:
Har en backe på tomten som landroiden tar sig uppför utan bekymmer, men då den ska nedför så halkar den lite då den bromse in och ibland så larmar den då för "upp och ner" lite tråkigt då den tar sig uppför utan större svårigheter. någon mer som upplevt detta?
Läst mycket i tråden och riktigt sugen på en Landroid.
Har en fråga jag måste ställa för att säkerställa att jag inte missat något, i denna tråden är detta kanske lite som att svära i kyrkan men jag vågar..
Varför ska man INTE köpa en Landroid, vad är nackdelarna med denna?
De är kanske inte relevanta för mig men alltid bra att ha koll på så att man inte går rakt in i något man borde ha sett.
Tackar
Har en fråga jag måste ställa för att säkerställa att jag inte missat något, i denna tråden är detta kanske lite som att svära i kyrkan men jag vågar..
Varför ska man INTE köpa en Landroid, vad är nackdelarna med denna?
De är kanske inte relevanta för mig men alltid bra att ha koll på så att man inte går rakt in i något man borde ha sett.
Tackar