4 355 356 läst · 32 054 svar
4355k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverare
· Stockholm
· 18 326 inlägg
Inte ett skit :/ På flera dagar. Får skylla på pappledigheten, men farfar har iallafall snart spacklat klart badrummet medans jag har roat mig med grabben.
Suttit halva dagen och njutit i mamma och pappas halvfärdiga orangeri. Pappsen har gjort allt själv så jag tycker han borde lägga upp projektlogg på BH men det blir ju aldrig av
Han har tom byggt egen styrsystem för takluckorna som går på fuktighet och temp
Suttit halva dagen och njutit i mamma och pappas halvfärdiga orangeri. Pappsen har gjort allt själv så jag tycker han borde lägga upp projektlogg på BH men det blir ju aldrig av
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Han har tom byggt egen styrsystem för takluckorna som går på fuktighet och temp
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Medlem
· Halland
· 4 093 inlägg
Bytt garageblandaren till en beg Vårgårda duschblandare eftersom den gamla läckte. Så nu har jag vatten till trädgården igen. Har meckat vidare med hyllor i pannrummet som numera är förråd när bergvärmen kommit in. Planterat en halon- och en röd vinbärsbuske från Lidl, får se hur dom tar sig men för 49 kr styck har jag råd att chansa. Målat slagportarna till garaget en andra gång med ByggMax bruna täcklasyr så efter 40 år utan underhåll ser dom nu riktigt fina ut
Årets första arbetsdag i trädgården. Road av att se hur mycket det växer utan att man lägger en massa strån i kors. Sneglar vidare på farstubyggnation för att flytta ut vp o fläkt. Den fjärde juni röstar riksdagen, dags att köra igång på nationaldagen