4 355 474 läst · 32 054 svar
4355k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
😎Remne skrev:
Rent hypotetiskt skulle det kunna vara jag, men då spekulerar vi bara 😎
Fanns ändå inga vittnen 😇
Mitt alibi för dagen ( ifall någon blomsterjord blivit överkörd i bygden ) är morfar som gästat som medhjälpare i spackelfasen i tösens kommande rum 👍
Hatar att spackla o måla 🙈
Renoverare
· Stockholm
· 18 326 inlägg
Beställt kakel och klinker till badrummet samt klinker till köket
Lyckades få 30% rabatt så rätt nöjd
Lyckades få 30% rabatt så rätt nöjd
* Varit och kikade lite på sängar.
* Skruvat lite på bubbelbadet.
* Mätt lite och klurat på hur stort matsalsbord man bör välja.
* Renoverade två nya Gustavsberg Nautic. Ibörjan så skeppade dom ut blandare vars insatser hade fel tolerans så dom läcker vatten vid handtaget. Nya servicepaket ska rätta detta. Dom nya har mörkare färg i botten för att man ska undvika att ta fel ifall man får något paket från gammalt parti.
* Skruvat lite på bubbelbadet.
* Mätt lite och klurat på hur stort matsalsbord man bör välja.
* Renoverade två nya Gustavsberg Nautic. Ibörjan så skeppade dom ut blandare vars insatser hade fel tolerans så dom läcker vatten vid handtaget. Nya servicepaket ska rätta detta. Dom nya har mörkare färg i botten för att man ska undvika att ta fel ifall man får något paket från gammalt parti.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Varit och provat sängar i 1-2timmar.
* Stjärnbädden - smaragd. Mer för pengarna, men folk nämner den blir sliten väldigt fort så kan i nöd behöva ny madrass och då är jag i pris som den andre.
* carpediem - coster. Instegsmodellen, dyrare, ingen gavel i priset, något skönare, testvinnare i hållbarhet.
* Stjärnbädden - smaragd. Mer för pengarna, men folk nämner den blir sliten väldigt fort så kan i nöd behöva ny madrass och då är jag i pris som den andre.
* carpediem - coster. Instegsmodellen, dyrare, ingen gavel i priset, något skönare, testvinnare i hållbarhet.
Öppnat upp en trasig Cylinda torktumlare och hittat felet, la en beställning igår så jag får se om jag lyckas få ihop den idag!