4 367 538 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverare
· Stockholm
· 18 369 inlägg
Stämmer, sjukt nöjd faktiskt, passar perfekt på en Hybrid-racer som dennasimpa81 skrev:
edit: Pga tyngden i clipset så är det den vanliga pedalen som oftast pekar uppåt, så man måste tänka på detta när man kör SPD, men funkar bra tycker jag, och då cyklar jag mycket i stockholm city, kopplar ofta inte ur utan håller balansen istället
Redigerat:
Härligt att höra, har sneglat på dessa länge men inte slagit till. Har en äldre variant där clipset alltid är uppåt.AndersMalmgren skrev:Stämmer, sjukt nöjd faktiskt, passar perfekt på en Hybrid-racer som denna
edit: Pga tyngden i clipset så är det den vanliga pedalen som oftast pekar uppåt, så man måste tänka på detta när man kör SPD, men funkar bra tycker jag, och då cyklar jag mycket i stockholm city, kopplar ofta inte ur utan håller balansen istället
Renoverare
· Stockholm
· 18 369 inlägg
Inte mycket på sistone. Plattsättaren är på banan igen men som vanligt har de sönder saker runtomkring osv. Väntar på att de ska bli klara innan rördragning på källartoan. Skulle lagt plattorna själv...
Var hos läkaren med tån jag kvaddade. Mest gnäll om infektioner och någon penicillinkur. Skit där med mao ;-)
Var hos läkaren med tån jag kvaddade. Mest gnäll om infektioner och någon penicillinkur. Skit där med mao ;-)
Glöm inte ev olycksfalls försäkring 👍phl skrev:Inte mycket på sistone. Plattsättaren är på banan igen men som vanligt har de sönder saker runtomkring osv. Väntar på att de ska bli klara innan rördragning på källartoan. Skulle lagt plattorna själv...
Renoverare
· Stockholm
· 18 369 inlägg
Kostnadsberäknat sommarens projekt. Ny altan, ny balkong, ny marksten och nya trädgårdsgångar och fortsatt återställning av trädgården efter förra årets omdränering efter sättningarna i marken. (Dessa var planerade dock).
Med lite tur hinns nytt staket med också
Med lite tur hinns nytt staket med också