simpa81 skrev:
Nöjd med pedalerna? Visst är det sånna med SPD-fäste på ena sidan?
Stämmer, sjukt nöjd faktiskt, passar perfekt på en Hybrid-racer som denna
edit: Pga tyngden i clipset så är det den vanliga pedalen som oftast pekar uppåt, så man måste tänka på detta när man kör SPD, men funkar bra tycker jag, och då cyklar jag mycket i stockholm city, kopplar ofta inte ur utan håller balansen istället

Redigerat:
Skulle vilja påstå att ni av tio nya kanor i kommunen är helt i metall. Det är inte materialet som är anledningen till att de byggt om lekplatserna här hemma. Hur som helst skadar det ju inte att vara försiktig.

AndersMalmgren skrev:
Stämmer, sjukt nöjd faktiskt, passar perfekt på en Hybrid-racer som denna
edit: Pga tyngden i clipset så är det den vanliga pedalen som oftast pekar uppåt, så man måste tänka på detta när man kör SPD, men funkar bra tycker jag, och då cyklar jag mycket i stockholm city, kopplar ofta inte ur utan håller balansen istället
Härligt att höra, har sneglat på dessa länge men inte slagit till. Har en äldre variant där clipset alltid är uppåt.

simpa81 skrev:
Härligt att höra, har sneglat på dessa länge men inte slagit till. Har en äldre variant där clipset alltid är uppåt.
Den väger inte mycker mer än vanliga racer clips heller!

Fortsatt skruva plywood i badrummet.

Inte mycket på sistone. Plattsättaren är på banan igen men som vanligt har de sönder saker runtomkring osv. Väntar på att de ska bli klara innan rördragning på källartoan. Skulle lagt plattorna själv...

Var hos läkaren med tån jag kvaddade. Mest gnäll om infektioner och någon penicillinkur. Skit där med mao ;-)

D09
phl skrev:
Inte mycket på sistone. Plattsättaren är på banan igen men som vanligt har de sönder saker runtomkring osv. Väntar på att de ska bli klara innan rördragning på källartoan. Skulle lagt plattorna själv...

Var hos läkaren med tån jag kvaddade. Mest gnäll om infektioner och någon penicillinkur. Skit där med mao ;-)
Glöm inte ev olycksfalls försäkring 👍

Det var ju ingen dum idé! Får kolla på det!

Man lägger ner massor med pengar på ett kök och ändå ser det ut såhär hemma :D

DSC_0059.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
D09 skrev:
Vad är det för high tech under sadeln? :)
Krutladdningen till katapultmodulen. Röstaktiverad på filtrerat barngnäll.

• Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Nyfniken skrev:
Krutladdningen till katapultmodulen. Röstaktiverad på filtrerat barngnäll.
Är det pappa eller barn som får en flygtur?

Alfredo skrev:
Är det pappa eller barn som får en flygtur?
Det finns en omkopplare under sadeln.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Kostnadsberäknat sommarens projekt. Ny altan, ny balkong, ny marksten och nya trädgårdsgångar och fortsatt återställning av trädgården efter förra årets omdränering efter sättningarna i marken. (Dessa var planerade dock).

Med lite tur hinns nytt staket med också :)

AndersMalmgren skrev:
Man lägger ner massor med pengar på ett kök och ändå ser det ut såhär hemma :D

[bild]
Min 13-åring säger så här:
Men mamma, var inte så hysteriskt noga, vi HAR ett fint hus.
Men ska det inte få synas då, säger jag?

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Mikael_L
När syrran var i undre tonåren så var mamma in i stöket i hennes rum, och tittade sig runt lite och sa till sist:
"Du, ska vi ta bort garderoberna, så det blir mer golvyta att lägga kläder på?"
:)

• Gilla
swejocke och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.