4 367 452 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Femte veckan!!!SmurfTumme skrev:
Jag är inne på 14:e veckan...
Renoverare
· Stockholm
· 18 366 inlägg
Jag vinner, inne på 52 andra veckan 1 april. Ingen tävling jag vill vinna :/
Möjligen vinner du korpligan. Jag gissar att det finns många som spelar i klart högre divisioner. Själv har jag några saknade lister i ett förråd som närmar sig tio år av saknad. Sen kanske just lister inte är med och tävlar...AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 366 inlägg
Låter som vi måste sätta upp reglerAlfredo skrev:
Det måste vara så omfattande renovering att man inte kan bo i bostaden
Den första bilden tror jag är tagen den 10/5 2006, ungefär kvart i sex på kvällen.
Den senare bilden figurerade ju i en tråd nyss över vad du gjort, så den misstänker jag är från någon av senaste dagarna.
Alltså "bara" 7 år mellan, du spelar fortfarande bara i division 2 Mathias.
Den senare bilden figurerade ju i en tråd nyss över vad du gjort, så den misstänker jag är från någon av senaste dagarna.
Alltså "bara" 7 år mellan, du spelar fortfarande bara i division 2 Mathias.
Puh, det är ju rätt skönt att höra egentligen. Gott om tid att bli klar då för att slippa bli långsammast på BH.Mikael_L skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 366 inlägg
Hahaha!
Det verkar som att jag är i gott sällskap här!
Vad det gäller lister så är det ett gränsfall om det inte ingår i normalt villaägande. Jag känner många som skyndat sig upp med listerna innan mäklaren kommer för att fota. Då kan resten av rummet ha stått klart i flera år.
Har en kompis som faktiskt fick upp listerna efter köksrenoveringen! Nu har däremot maskeringstejpen han satt upp för att måla listerna suttit i ca. 18 månader
Det verkar som att jag är i gott sällskap här!
Vad det gäller lister så är det ett gränsfall om det inte ingår i normalt villaägande. Jag känner många som skyndat sig upp med listerna innan mäklaren kommer för att fota. Då kan resten av rummet ha stått klart i flera år.
Har en kompis som faktiskt fick upp listerna efter köksrenoveringen! Nu har däremot maskeringstejpen han satt upp för att måla listerna suttit i ca. 18 månader