3 780 514 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Bauhaus har metabo kgs 254 för hyfsat pris men bäst är när dem har kampanj på den
Hade själv tänkt köpa 216
Vad är anledningen till att du vill ha minst 254?
Hade själv tänkt köpa 216
Vad är anledningen till att du vill ha minst 254?
Njae Bauhaus tar 3995 för Metabon och det är ju rätt dyrt för den sågen. Kapar mycket stort ex stolp och balk och behöver därför minst 254Sauer200str skrev:
Mjo men när det är erbjudande på den vilket jag tycker det är både nu och då så är det rätt stor skillnad i pris
Duabhuset har haft någon av dem med till vettigt pris
Okej för jag va inne på den med men då jag inte kunde motivera det högre priset så avstod jag
Duabhuset har haft någon av dem med till vettigt pris
Okej för jag va inne på den med men då jag inte kunde motivera det högre priset så avstod jag
Folk här brukar mest ha koll på 8" sågarna, men kolla dom vanliga butikerna i UK o Tyskland och se om dom har något. Även Duab o ToolAB har ju ibland bra priser.ChrisseE skrev:
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Var förbi Jula i Linköping lite snabbt idag och det blev tyvärr inga verktyg, däremot fyndade jag en massa expansionsbeslag för 15kr/st. Halva reapriset.
Fanns en hel binge med prylar där för den som har lite mer tid än jag hade till förfogande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fanns en hel binge med prylar där för den som har lite mer tid än jag hade till förfogande.
Medlem
· västra götaland
· 14 inlägg
Har halva priset på en del bosch el maskiner bla deras blå multimaskin med batteri GOP 10.8 V-li (tror jag att den heter) i låda för 1250:-
En del andra maskiner med.
En del andra maskiner med.