4 362 068 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Är bara en glad amatör som gillar utmaningar. Har dock en blogg på hela renoveringenMikael_L skrev:
radhusrenovering.blogspot.com
Trappan upp till loftet är inte så jättebrant som den ser ut. Men visst, snubblar man så gör det mer ont jämfört med vanliga trappor
Har precis flytspacklat badrummet på 5,5m2. 12 säckar gick det åt. För att aldrig ha gjort det förut blev den förbaskat bra. Fick till och med till fallet vid golvbrunnen jäkligt bra. Är hur nöjd som helst, dock inte min rygg. Men det får man väl ta
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Är det vattenfördelarna i paneltaket som jag ser? Tja, det är ju inspekterbart iallafall och ett eventuellt läckage upptäcks ju. Men jag tänker på elen... får man göra så?
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Jag vet inte, det var därför jag frågar. Jag tänkte att om det skulle börja läcka i kopplingarna så skulle det kunna rinna på dosan. Men det kanske inte är någon större risk. Eller så har den en hög IP-klass.
Det finns ju rätt konstiga kombinationer med el och vatten i de där stolparna som man ser i gästhamnarna t ex. Förmodligen är jag försiktigare än nödvändigt.
Det finns ju rätt konstiga kombinationer med el och vatten i de där stolparna som man ser i gästhamnarna t ex. Förmodligen är jag försiktigare än nödvändigt.
Har städat bort all onödig elektronik i steriobänken och återställt vardagsrummet efter en omtapetsering av en fondvägg , samt byt ut ett vägguttag så jag har likadana i vardagsrummet.
Har även hunnit med att sätta upp en led list som bänkbelysning i köket , för att testa och se om det blir bra när mörkret faller på.
Har även hunnit med att sätta upp en led list som bänkbelysning i köket , för att testa och se om det blir bra när mörkret faller på.