scim skrev:
Hann dock med att lasta in lite grejer i förrådet, så jag bifogar en bild på det istället, tillsammans med det rättvända zätat för att göra roli nöjd 😆
Sitter dock på fel sida för att synas när dörren är stängd...... vilket den ju kommer att vara större delen av sin livslängd. ;):rolleyes:(y)
 
Jo, men alla som jag håller inlåsta i förrådet kommer ju få njuta av det ;) Dessutom, rent praktiskt, så borde ju det utvända zätat, om än mest estetiskt, göra mest nytta åt det håll det nu är placerat, för det borde ju staga upp dörren i den andra riktningen.
 
Ja, du har ju inte ett Z utan två åt olika håll vilket borde bli ett X då. Dvs ännu starkare.....

Tror att det kommer att bli superbra, när allt är färdigt. Själv hade jag aldrig kommit på att måla dörren i en gul kulör. Men jag tycker att det blev en perfekt dörrfärg till husets övriga färger. (y)
 
Nä, inte jag heller till en början. Hade tänkt vara tråkig och köra vitt först, men noterade att grannen hade en liknande gul kulör till sitt rödvita garage, och det såg bra ut.

Sedan verkar ju ockragult vara en klassisk färgsättning på dörrar mot faluröda hus, så nu är jag nästan sugen att måla om dörren på min västerbottengård också 😆
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.