Fruntimmersveckan sa ni...?
Ja men grattis till mig själv och alla andra Fredrikar idag. ❤️
Vissa saker ligger närmare hjärtat än annat trots att jag närmar 50.. 😇😎
Såg förresten att det kommer två nya Mario spel till Nintendo Switch i höst. 😍
Ja men grattis till mig själv och alla andra Fredrikar idag. ❤️
Vissa saker ligger närmare hjärtat än annat trots att jag närmar 50.. 😇😎
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Såg förresten att det kommer två nya Mario spel till Nintendo Switch i höst. 😍
Jag är 57 och gillar fortfarande fruntimmer, så du är inte ensam. Eller vad tänkte du på?FredrikR skrev:
Jag heter också Fredrik, så då får jag gratta mig själv. Håller aldrig reda på det, men kul att bli påmind!FredrikR skrev:
Jag har gått och blängt på den där snea och eländiga stammen på en av häggarna. Den som lutar och stör, men som står väldigt nära tre ganska nyplanterade träd och alltför nära hörnet på nya viltstängslet. Själv skulle jag inte våga ge mig på att precisionsfälla den, då det är för små marginaler och för mycket på spel och jag har inte kommit mig för att anlita någon.
I dag när jag gick ner i hörnet av tomten för att surblänga på den, märkte jag att gårdagens hårda blåst hade fällt den. Perfekt parallellt längs med stängslet, toppen har smekt näthörnet utan att ska det och kronan har landat en meter från nya pilträdet. Ibland är naturen alldeles underbar.
I dag när jag gick ner i hörnet av tomten för att surblänga på den, märkte jag att gårdagens hårda blåst hade fällt den. Perfekt parallellt längs med stängslet, toppen har smekt näthörnet utan att ska det och kronan har landat en meter från nya pilträdet. Ibland är naturen alldeles underbar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder