1 378 063 läst · 2 811 svar
1378k läst
2,8k svar
Yale doorman
Har inte heller reagerat på det tidigare. Men kände på låset idag och tyckte hakregeln kändes väldigt slapp jämfört med när låset installerades. Men kan vara ett batteribyte som krävs som en annan läsare nämndeDizzy84 skrev:
Har precis skaffat en v2n som jag skall installera inom kort. Har hemlarm via Verisure och har en modul som skall sitta i YD.
En fråga som jag inte kan hitta svar på; larmar YD av när man låser upp inifrån? Om man larmat på med skallarm på kvällen och vill larma av innan man går ut på morgonen. Eller måste detta ske via appen eller manöverringscentral?
En fråga som jag inte kan hitta svar på; larmar YD av när man låser upp inifrån? Om man larmat på med skallarm på kvällen och vill larma av innan man går ut på morgonen. Eller måste detta ske via appen eller manöverringscentral?
Det larmar inte av larmet genom att låsa upp inifrån. Så du måste göra det via appen eller panelen.D Denaxe skrev:Har precis skaffat en v2n som jag skall installera inom kort. Har hemlarm via Verisure och har en modul som skall sitta i YD.
Produkten och priset finns inte med i Yales prislista som gäller fr.o.m. 2021-01-01, där finns endast V2N med.C clobar skrev:
Du får helt enkelt vänta tills ASSA/Yale går ut med mer information däremot så säger listpris inte så mycket då listpriset för V2N är 5573kr och produkten säljs betydligt billigare än så i vissa butiker.
Jag hade inte blivit förvånad om priset hålls nära listpris i början då jag misstänker att vissa butiker vill sälja slut på befintliga V2N.
Redigerat: