Är det någon som kan lägga ut firmware V0.92F så vi på forumet kan ladda ned den? Har en WG794E med en äldre firmware.

Hasse
 
  • Gilla
Gwyorin
  • Laddar…
Lysande! Ska prova i kväll!

Hasse!
 
Tack för filen (y) jag har uppdaterat min landroid och jag tycker den funkar bättre och det är ju kanon med kantklippning men det går inte att avaktivera pinkoden, när jag går in i menyn finns bara "byt pinkod" och "larmnivå", är det en bugg eller har de bara tagit bort den funktionen?
 
Minns jag rätt försvann funktionen sedan någon påpekat att det gick att deaktivera pinkoden utan att först uppge den, dvs lite för enkelt för tjyvar...
 
Hej!

Jag har ett problem med min Works inhandlad 2014 på Clas Ohlsson.
Det står plötsligt att den är både "upp och ner" men mest besvärande "Upplyft" .
Jag har nollställt och försöker uppdatera till den uppdatering som getts här i tråden, men den verkar inte fästa, alltså verkar inte hämta informationen från USB stickan som jag vet fungerar då jag uppdaterat TVn med densamma precis.

Är det någon som har något tips mottages det mycket tacksamt! :)

Tom
 
Jag skulle tro att den lilla magneten, metallen under där kabeln går mot fronten/chassit är trasig då blir det så. Den brukar rosta och trilla bort.
 
X xayide skrev:
Jag skulle tro att den lilla magneten, metallen under där kabeln går mot fronten/chassit är trasig då blir det så. Den brukar rosta och trilla bort.
Jag har samma problem, kan man byta den lilla metallbiten/magneten?
 
E evergrey66 skrev:
Hej!

Jag har ett problem med min Works inhandlad 2014 på Clas Ohlsson.
Det står plötsligt att den är både "upp och ner" men mest besvärande "Upplyft" .
Jag har nollställt och försöker uppdatera till den uppdatering som getts här i tråden, men den verkar inte fästa, alltså verkar inte hämta informationen från USB stickan som jag vet fungerar då jag uppdaterat TVn med densamma precis.

Är det någon som har något tips mottages det mycket tacksamt! :)

Tom
Hej, Jag har samma problem. Har du lösningen?
Har du fixat ordning din?
 
Hej. Har köpt en begagnad WG791E från 2015 och jag kan inte få den att köra efter schema, varken automatiskt eller anpassat. Har provat alla olika tips och lösningar jag fått från Worrx support, inget hjälper. Fick då rådet att lägga in ett annat firmware och funderar på att prova med V 0.92F, 07-05-2015. Detta finns i dotterns WG790E från 2015 och den fungerar utmärkt.
Det märkliga är att på utsidan av dotterns klippare står det WG790E, men i displayen står det WG794E. Beror det på vilken firmware man har?
I displayen på min klippare står det samma som på utsidan, WG791E och firmware V 0.85 09-01-2015.
Hennes serienummer är 1506/201511003218 och mitt är 1501/201511001200 om det säger något.
Tacksam för all hjälp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.