Man lägger in vilka dagar kantklippningen skall göras, i schemat.
Apropå appen, för mig funkar appen oberoende var eller vilket nät jag är i. Får meddelanden om det stoppat och kan även kolla status varifrån som helst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Apropå appen, för mig funkar appen oberoende var eller vilket nät jag är i. Får meddelanden om det stoppat och kan även kolla status varifrån som helst.
Se där, det hade jag missat helt. Har satt på auto schema och då aldrig sett hur det ser ut.TeroM skrev:
Låter bra med nätverket, ska kolla på jobbet i morgon.
TeroM skrev:
Ja, men jag tror inte du manuellt kan starta den om du är i ett annat wi-fi
Provade att stänga av WiFi på telefonen och ansluta via mobildata, gick bra att starta klipparen i alla fall via appen när klipparen stod i laddstationen. Däremot gick det inte att starta via appen när den var manuellt stoppad.
Ska köpa mig en robotgräs och har kikat på Worx.
Uppskattar min gräsyta till 400-450kvm. Med en liten backe på varje sida på baksidan. Värsta är ca 40-45% lutning men minskar snabbt så gissar på 25-35%. Skulle de funka med en Worx M700?
https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/tradgard/robotgrasklippare/worx-m700/1007731.11732/
Det röda är max 1m brett och brantast, sen de gula är 35% och neråt
Uppskattar min gräsyta till 400-450kvm. Med en liten backe på varje sida på baksidan. Värsta är ca 40-45% lutning men minskar snabbt så gissar på 25-35%. Skulle de funka med en Worx M700?
https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/tradgard/robotgrasklippare/worx-m700/1007731.11732/
Det röda är max 1m brett och brantast, sen de gula är 35% och neråt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Sörmland
· 1 453 inlägg
Vad betyder fältet som det står of limits på? Alltså vad för tillval/vad för funktion är det?
Du sätter zonen i appen enklast och det är knappen Mark. Zonen tar slut är du startar nästa zon. Min hakade dock upp sig på ”Zone training” och åkte på slingan I timmar. Gjorde om det två ggr med samma resultat så sista gången lät jag den gå en vända och stängda sen av den. La ett kort schemalagt jobb och nu klipper den efter mina zoner