Hur stor trädgård har du? Med en Gardena så är det ingen poäng att köpa en extra stor modell, den kommer inte att klippa gräsmattan snabbare för det. Men den måste naturligtvis ha kapacitet för den gräsmattan du har.Johan1975z skrev:
Hej,G golfgreen skrev:
Du har helt rätt. Jag köpte den för att jag ville kunna köra 23h om dygnet när jag känner för det.
Men visst, det verkar vara programmerade via kortet hur många timmar de får köra.
Den har kört fast.
De är bortresta.
Vad är problemet?
Du har klargjort att du tycker Worx är skit. Den där på bilden är inte heller en av årsmodell 2019 så hur är den relevant i denna tråd och vad tillför bilden till diskussionen?
De är bortresta.
Vad är problemet?
Du har klargjort att du tycker Worx är skit. Den där på bilden är inte heller en av årsmodell 2019 så hur är den relevant i denna tråd och vad tillför bilden till diskussionen?
Känns som dom flesta här inne bara är ute för att skriva dåligt om worx 2019,lägger ut bilder på klippare som stannat och berättar hur dålig grannens worx är. Kanske ska starta en tråd där man kan kasta skit på olika märken och lägga ut givande bilder på grannens klippare som stannat...
Precis, en tråd som inte lyfter fram sanningen är ju inte speciellt bra, risken är ju att andra hoppar på samma miss..Johan1975z skrev:
Mina grannar hade gärna kasserat sin med..
Jo brister och fel ska självklart påpekas men det ska i så fall komma från folk som verkligen har testat den själva inte titta hur grannens klippare stannar. Hur vet man att grannens har stannat pga av klipparen? Kanske feldragen kabel, kottar under som fastnat m.m. Jag har flera i mitt grannskap som har olika märken på deras robot klippare och jag vet ju inte varför deras Huskvarna tex. har stannat. Skulle min Worx stanna på hans tomt?
Jag håller med att brister bör påpekas av ägare. Men övriga kan naturligtvis kolla med förslag på bättre alternativ. En Husqvarna/Gardena/McCulloch är ju objektivt en bättre och mer problemfri klippare och så länge ett annat märke, i det här fallet Worx, inte erbjuder ett nämnvärt lägre pris eller något annat som Husqvarnas märken inte erbjuder, så är det ju dumt att välja Worx.JohannesR skrev:Jo brister och fel ska självklart påpekas men det ska i så fall komma från folk som verkligen har testat den själva inte titta hur grannens klippare stannar. Hur vet man att grannens har stannat pga av klipparen? Kanske feldragen kabel, kottar under som fastnat m.m. Jag har flera i mitt grannskap som har olika märken på deras robot klippare och jag vet ju inte varför deras Huskvarna tex. har stannat. Skulle min Worx stanna på hans tomt?
Du har helt rätt. Och i denna tråden diskuterar vi worx 2019 inte vilken robot golfgreen föredrar eller Rolles granne. Vill vi diskutera det starta gärna en tråd. Men håll god tonJohannesR skrev:Jo brister och fel ska självklart påpekas men det ska i så fall komma från folk som verkligen har testat den själva inte titta hur grannens klippare stannar. Hur vet man att grannens har stannat pga av klipparen? Kanske feldragen kabel, kottar under som fastnat m.m. Jag har flera i mitt grannskap som har olika märken på deras robot klippare och jag vet ju inte varför deras Huskvarna tex. har stannat. Skulle min Worx stanna på hans tomt?