79 174 läst · 184 svar
79k läst
184 svar
Villa från -69 totalrenovering
Lite fler skåp byggda och lite mer golv lagt
imorgon åker skåpen upp och då finns där utrymme för att bygga högskåp också, sen gör vi färdigt hallen och börjar med golvet på ovanvåningen
imorgon åker skåpen upp och då finns där utrymme för att bygga högskåp också, sen gör vi färdigt hallen och börjar med golvet på ovanvåningen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Idag kom där uppe en hel del skåp på väggen
Imorgon fortsätter vi med högskåpen och inredningen så vi blir klara med köket så fort som möjligt
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Imorgon fortsätter vi med högskåpen och inredningen så vi blir klara med köket så fort som möjligt
Så ja då var vi klara med alla stommar galet att vi är så långt med tanke på att vi börja riva den 1sep, jäklar vilket jobb det har varit men nu börjar man se resultatet av alla 100 tals timmar man har lagt
svärfar hjälpte även till att lägga golv i en av grabbarnas rum blir riktigt bra det med
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
svärfar hjälpte även till att lägga golv i en av grabbarnas rum blir riktigt bra det med
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Trelleborg
· 634 inlägg
Fan vilken snäll svärfar håll hårt i honomD DSOS skrev:Så ja då var vi klara med alla stommar galet att vi är så långt med tanke på att vi börja riva den 1sep, jäklar vilket jobb det har varit men nu börjar man se resultatet av alla 100 tals timmar man har lagt [bild][bild][bild]
svärfar hjälpte även till att lägga golv i en av grabbarnas rum blir riktigt bra det med [bild]
Du har säkert skrivit det men vad är det för kök
Idag fortsatte vi med inredning i köket det börjar närma sig ett slut
jag byggde även en ram innanför benen på köksön med 45x70 reglar och la sen en golvspånskiva ovanpå detta vilar nu ön på. Satt även skruva rakt igenom botten på skåpen ner i skivan så den ön rör sig inte
Målarna är färdig imorgon senast torsdag
elen blir färdig till helgen
Luftvärmepumpen blir installeras på fredag
Och den efterlängtade trappan kommer installeras på fredag också
Nu jäklar är det nära inflytt !
jag byggde även en ram innanför benen på köksön med 45x70 reglar och la sen en golvspånskiva ovanpå detta vilar nu ön på. Satt även skruva rakt igenom botten på skåpen ner i skivan så den ön rör sig inte
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Målarna är färdig imorgon senast torsdag
Logga in
Skapa konto
elen blir färdig till helgen
Luftvärmepumpen blir installeras på fredag
Och den efterlängtade trappan kommer installeras på fredag också
Nu jäklar är det nära inflytt !
tack det värmer, man har kämpat något enormt men nu börjar det närma sig ett slut !I itscire skrev:
tanken är nog att flytta in så fort det går så vi hoppas i nästa vecka redan, bänkskivor kommer inte vara på plats men troligen är golvet på plats där uppe tills dess och vi in börja inreda barnens rum så smått
Vilken dag man fick
blev klar med de flesta lådor och frontar i köket fick även till skafferiet
elektrikern börjar bli färdig med elskåpet och nu har vi fler en en kontakt att få ström ur hahaha
trappan kom också och installerades VILKEN KÄNSLA att gå upp o ner !
Sist men inte minst vår luftvärmepump installerades så nu har vi äntligen värme i huset
snart kan vi flytta in!
men imorgon blir det fullt ös på ovanvåningen där skall jag bli färdig med golvläggning sen blir det lite mer pill och installation av vitvaror i köket
blev klar med de flesta lådor och frontar i köket fick även till skafferiet
Logga in
Skapa konto
elektrikern börjar bli färdig med elskåpet och nu har vi fler en en kontakt att få ström ur hahaha
trappan kom också och installerades VILKEN KÄNSLA att gå upp o ner !
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Sist men inte minst vår luftvärmepump installerades så nu har vi äntligen värme i huset
snart kan vi flytta in!
men imorgon blir det fullt ös på ovanvåningen där skall jag bli färdig med golvläggning sen blir det lite mer pill och installation av vitvaror i köket
Vi öppna dörren till ett varmt hem vilket är så jäkla najs! Fick till o med ställa ner värmen på luftvärmepumpen Hahah
Men nu är golvet i allrummet klart så bara det sista sovrummet kvar nu
imorgon blir det klart sen tänkte jag installera frys och kyl samt ugn och micro
efter det kan vi fan börja ställa upp lite möbler och göra det lite mer hemtrevligt
Men nu är golvet i allrummet klart så bara det sista sovrummet kvar nu
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
imorgon blir det klart sen tänkte jag installera frys och kyl samt ugn och micro
efter det kan vi fan börja ställa upp lite möbler och göra det lite mer hemtrevligt
Båda barnens sängar kom upp på ovanvåningen idag så nu var där fritt blås i vardagsrummet och vi kunde inte hållas oss från att packa upp sofforna och nya mattan
jag packa även upp en av akustikpanelerna och satt den bakom trappan för att se om vi gilla det, vist gjorde vi det !
micro och frys blev också installerat idag, så nu är där inte mycket mer vi kan göra innan bänkskivorna kommer
sist men inte minst så köpte vi 88m sockel ! Dessa har jag tänkt börja sätta upp imorgon
det var nog allt för idag
Logga in
Skapa konto
jag packa även upp en av akustikpanelerna och satt den bakom trappan för att se om vi gilla det, vist gjorde vi det !
Logga in
Skapa konto
micro och frys blev också installerat idag, så nu är där inte mycket mer vi kan göra innan bänkskivorna kommer
sist men inte minst så köpte vi 88m sockel ! Dessa har jag tänkt börja sätta upp imorgon
Logga in
Skapa konto
det var nog allt för idag