2 810 läst · 33 svar
3k läst
33 svar
Vilket mobilabonnemang är bäst?
Jag är kund hos comviq och har även kontantkort hos halebop.
Och hade inte valt comviq idag på grund av dålig kundservice.
Kundservice via chat har dåliga öppettider dessutom stängt måndagar då kan man bara ringa men då oftast väntetiden för lång.
Det finns en rubrik maila oss men det går inte man får bara upp kategorier med frågor.
Jag själv funderar på att byta.
Kundservice via chat har dåliga öppettider dessutom stängt måndagar då kan man bara ringa men då oftast väntetiden för lång.
Det finns en rubrik maila oss men det går inte man får bara upp kategorier med frågor.
By abonnemang ofta, nykundserbjudanden är bättre än värdena du sparar in. Att byta abonnemang är väldigt lätt. Det är svårare att få nykundserbjudanden på mobilabonnemang du redan har än på exempelvis fast bredband, men det går. Så hota med att säga upp abonnemanget innan du byter.
Sedan finns det billigt fast bredband med korta bindningstider också, men det beror ju på hur du nyttjar stugan.
Sedan finns det billigt fast bredband med korta bindningstider också, men det beror ju på hur du nyttjar stugan.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 418 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 418 inlägg
Var i kontakt med kundservice för 3-4 veckor sedan och det gick snabbt och smärtfrittA A-Man_08 skrev:Jag är kund hos comviq och har även kontantkort hos halebop.
Liknande trådar
-
Vilket värmesystem ska ersätta vår luftburna oljepanna?
Fritidshus -
Vilket bruk till baljan, menar grunden? Kalksten, hus från 1912.
Byggnadsvård -
Vilket träslag är det i dörren?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Ska bygga till en fritidshus: vilket alternativ är bäst?
Lösvirke & Timmerhus -
Vilket är bästa budgetmärket enligt er?
Verktyg, Maskiner & Fordon