Jag är kund hos comviq och har även kontantkort hos halebop.
Och hade inte valt comviq idag på grund av dålig kundservice.
Kundservice via chat har dåliga öppettider dessutom stängt måndagar då kan man bara ringa men då oftast väntetiden för lång.
Det finns en rubrik maila oss men det går inte man får bara upp kategorier med frågor.

Jag själv funderar på att byta.
 
By abonnemang ofta, nykundserbjudanden är bättre än värdena du sparar in. Att byta abonnemang är väldigt lätt. Det är svårare att få nykundserbjudanden på mobilabonnemang du redan har än på exempelvis fast bredband, men det går. Så hota med att säga upp abonnemanget innan du byter.

Sedan finns det billigt fast bredband med korta bindningstider också, men det beror ju på hur du nyttjar stugan.
 
hsd
A A-Man_08 skrev:
Jag är kund hos comviq och har även kontantkort hos halebop.
Och hade inte valt comviq idag på grund av dålig kundservice.
Kundservice via chat har dåliga öppettider dessutom stängt måndagar då kan man bara ringa men då oftast väntetiden för lång.
Det finns en rubrik maila oss men det går inte man får bara upp kategorier med frågor.

Jag själv funderar på att byta.
Var i kontakt med kundservice för 3-4 veckor sedan och det gick snabbt och smärtfritt ;)
 
hsd hsd skrev:
Var i kontakt med kundservice för 3-4 veckor sedan och det gick snabbt och smärtfritt ;)
Ok lycka till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.