Vi har en krånglig och komplicerad situation med en återförsäljare av Thermia där de rekommenderade en för liten bergvärmepump. En av flera resultat är att cirkulationpumpen på värmesidan nu är för liten för vårt gamla hus. Vi har en Calibra Eco 8 och har uppmärksammat att märkeffekten på cirkulationspumparna (båda) är 0.1kW för Calibra Eco 8 och 0.2kW för Calibra Eco 12.
Vi skulle vara väldigt tacksamma om någon som har en Calibra Eco 12 kunde berätta vilken modell och storlek det är på cirkulationspumpen i en Calibra Eco 12. Det är pumpen som sitter på vänster sida jag vill veta mer om.
På den bifogade bilden kan ni se hur vår cirkulationspump ser ut. Vi skulle vara otroligt tacksamma för information om vad motsvarande information är på en Calibra Eco 12.
Vi skulle vara väldigt tacksamma om någon som har en Calibra Eco 12 kunde berätta vilken modell och storlek det är på cirkulationspumpen i en Calibra Eco 12. Det är pumpen som sitter på vänster sida jag vill veta mer om.
På den bifogade bilden kan ni se hur vår cirkulationspump ser ut. Vi skulle vara otroligt tacksamma för information om vad motsvarande information är på en Calibra Eco 12.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
Tjänster
Populärt i forumet
-
Forsar vatten ovanifrån vvb Nibe F-110, låter som det blåser luft
Värmepumpar -
IVT Greenlint HT C7 - Kompressor låter högre än vanligt
Värmepumpar -
Droppar från vattenberedaren,Nibe F110
Värmepumpar -
Qvantum QE frånluftsvärmepump
Värmepumpar -
Vad ska jag välja till villa 190 kvm -74, platta på mark?
Värmepumpar