6 517 läst · 36 svar
7k läst
36 svar
Vilka märken använder Systainers?
Nu börjar ni närma er gränsen för en rejäl verktygsfetischism. Själv har jag skrivit med svart spritpenna på mina... (Som f.ö. står uppstaplade tomma i ett hörn. Men jag är iofs nästan aldrig ute på fältet...)
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Det finns nåt märkset, kan det ha varit på kofferfunshop.de jag såg det, eller var det på festool.se? Tror de ska sättas på framsidan.
Renoverare
· Skåne
· 8 514 inlägg
Det skulle ju nästan vara straffbart... q(;^p .....bigsnucke skrev:
Skillnad är väl klart om man är i en verkstad med sina maskiner alltid.
Då hade jag knappast heller lagt dem i sina lådor hela tiden.
Men jag arbetar ute och har hela verkstaden mobil och ska med lätthet kunna ta in allting hos kunder utan att behöva springa 20ggr med olika väskor.
Därför är systainerna superbra för min del och det är ju även en fördel om man kan se lätt vad som finns i.
Det finns slitstarka etiketter i polyester som man kan skriva ut i laserskrivare. Jag tror att det skulle vara tydligast med den typen av bilder med konturer som finns i sprängskisser eller i många bruksanvisningarPaul-Staffanstorp skrev:
Renoverare
· Skåne
· 8 514 inlägg
Låter ju kanon, men vet du var man kan köpa sådant och är där bra fäste i dem.mattiasp skrev:
Originaldekalerna på Fetools systainers är ju väldigt dåliga och lossnar fort.
Kolla på www.avery.se Kanske kan du beställa varuprover för att testa hur klistret är. Avery tillhandahåller gratis programvara till etiketterna.
Renoverare
· Skåne
· 8 514 inlägg
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Ny switch - vilka märken är pålitliga?
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Diskmaskin -vilka märken har spolarmar i metall?
Vitvaror -
Vilka märken funkar med Svedala 2 kupiga takpannor
Tak & Vind -
Spikpistol - Tips vilka ni använder
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vilka märken använder Tuya iot?
Villalarm & Hemautomation