Nu börjar ni närma er gränsen för en rejäl verktygsfetischism.;) Själv har jag skrivit med svart spritpenna på mina... (Som f.ö. står uppstaplade tomma i ett hörn. Men jag är iofs nästan aldrig ute på fältet...)

Det finns nåt märkset, kan det ha varit på kofferfunshop.de jag såg det, eller var det på festool.se? Tror de ska sättas på framsidan.

bigsnucke skrev:
Nu börjar ni närma er gränsen för en rejäl verktygsfetischism.;) Själv har jag skrivit med svart spritpenna på mina... (Som f.ö. står uppstaplade tomma i ett hörn. Men jag är iofs nästan aldrig ute på fältet...)
Det skulle ju nästan vara straffbart... :mad:q(;^;)p .....;)

Skillnad är väl klart om man är i en verkstad med sina maskiner alltid.
Då hade jag knappast heller lagt dem i sina lådor hela tiden.
Men jag arbetar ute och har hela verkstaden mobil och ska med lätthet kunna ta in allting hos kunder utan att behöva springa 20ggr med olika väskor.
Därför är systainerna superbra för min del och det är ju även en fördel om man kan se lätt vad som finns i.

Paul-Staffanstorp skrev:
Funderade på något liknande men problemet är var på lådorna man ska sätta dem.
(En bild på skyltarna hade varit bekvämare så man slapp lära sig alla beteckningarna.)

Man utökar ju maskinparken stup i kvarten och får ändra om i bilen och
vända och vrida på allt för att få plats ju...

:D:D
Det finns slitstarka etiketter i polyester som man kan skriva ut i laserskrivare. Jag tror att det skulle vara tydligast med den typen av bilder med konturer som finns i sprängskisser eller i många bruksanvisningar

mattiasp skrev:
Det finns slitstarka etiketter i polyester som man kan skriva ut i laserskrivare. Jag tror att det skulle vara tydligast med den typen av bilder med konturer som finns i sprängskisser eller i många bruksanvisningar
Låter ju kanon, men vet du var man kan köpa sådant och är där bra fäste i dem.
Originaldekalerna på Fetools systainers är ju väldigt dåliga och lossnar fort.

Kolla på www.avery.se Kanske kan du beställa varuprover för att testa hur klistret är. Avery tillhandahåller gratis programvara till etiketterna.

mattiasp skrev:
Kolla på www.avery.se Kanske kan du beställa varuprover för att testa hur klistret är. Avery tillhandahåller gratis programvara till etiketterna.
Tack för tipset ! d^_^b

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.