Vad skönt att huset är klart och att det har löst sig för er! :)
Ta ett allvarligt snack med chefen om dina arbetsförhållanden ;) och glöm inte att uppdatera om det andra huset när du får energi till att ta tag i det... d^_^b

Jag vet att detta inlägg kommer väldigt sent och efter att familjen Holm har fått sitt fina hus, men jag har varit lite off ett tag...

Grattis till ett fantastiskt fint hus som garanterat kommer att stå i generationer.
Det är klart att det drar iväg pengamässigt, men i ett sånt läge som ni befann med bara en stomme kvar hade ni alla möjligheter att få huset som ni alltid har drömt om och om man ska dömma av resultatet har ni lyckats till 100%.

Lycka till i framtiden.

/Eppu

Svårt å läsa hela tråden, hur har det gått i ärendet runt de tidigare ägarna?

Oj...tiden som brädgårdsgubbe räcker inte till att vara inne på Byggahus...tyvärr. Jag har häcken full med att kränga virke överallt....Uppgörelse med motparten klar. Dock sekretessbelagt enligt klausul så jag kan inte tala mer om det. Men vi är jättenöjda med nya huset, det blev fint. I helgen fick vi altan och trapp på framsidan fixat...vad sägs om tryckimpat i dimension 34x220 som trall? Man äger inte en brädgård utan att dra nytta av det....sjukt snyggt blev det!

Tja...vad har hänt annars? Ny kranbil i somras..sen köpte jag en annan...krockat med densamma. Vips blev det lite strömlöst i Bro...:) Idag brann motorn till spånfläkten och två hydraulslangar gick sönder igår. Tja....det går fram o tillbaka!

Cheesus skrev:
Idag brann motorn till spånfläkten och två hydraulslangar gick sönder igår. Tja....det går fram o tillbaka!
Hej!
Roligt att saker fallit på plats och att huset blev så fint. Antar att du börjar falla in i vardagslunken och det börjar bli som vanligt nu när det brinner lite runt dig igen... q(;^;)p

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.