7 387 läst · 100 svar
7k läst
100 svar
Vi stänger ner för uppgradering av forumet inatt kl 00:00 - 06:00
Mitt användarnamn har alltid varit markerat i rosa. Antar att det är lika för alla. Mycket bra, då man snabbt ser vika inlägg jag skrivit, eller om någon citerat något.
Detta är nu, till mitt stora förtret borta.
Detta är nu, till mitt stora förtret borta.
Administrator
· Skåne
· 6 558 inlägg
Japp, har tidigare efterlyst en "tooltip" på den knappen, i en tidigare inkarnation av forumet stod det i klartext men nu är det inte lätt att inse vad den gör.Bo.Siltberg skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 819 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 819 inlägg
Det kanske har varit så här under lång tid i Inställningar men jag såg det idag:
Verkar onödigt med tre val som verkar innebära samma sak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verkar onödigt med tre val som verkar innebära samma sak.
Tryck på det understrukna A-et till vänster om texten Ladda upp.EddieHansson skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 675 inlägg
Att ändra reaktion på ett inlägg gör sedan uppdateringen att min telefon (Android + FF) även försöker öppna en länk.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 199 inlägg
Jag gillar verkligen det nya sättet man kan bryta upp citat på genom att bara göra en radbrytning där det första ska sluta och nästa börja.
Ingen fantastiskt nydanande innovation för dem av oss som använder lite mer avancerade editorer ibland, men ett utmärkt steg oavsett. 👍
Ingen fantastiskt nydanande innovation för dem av oss som använder lite mer avancerade editorer ibland, men ett utmärkt steg oavsett. 👍
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 675 inlägg
Hade jag inte märkt, underbart! 👍Nötegårdsgubben skrev: