Mitt användarnamn har alltid varit markerat i rosa. Antar att det är lika för alla. Mycket bra, då man snabbt ser vika inlägg jag skrivit, eller om någon citerat något.
Detta är nu, till mitt stora förtret borta.

• Gilla
yonna
  • Laddar…
A AG A skrev:
Mitt användarnamn har alltid varit markerat i rosa. Antar att det är lika för alla. Mycket bra, då man snabbt ser vika inlägg jag skrivit, eller om någon citerat något.
@AG A Rosa, hur menar du då?

Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
För det andra bör knappen vara tydlig så att man i förväg vet konsekvensen av att klicka på den. Här skulle den hatade hooverfunktionen vara till hjälp, dvs en kort hjälptext som visar efter 1.5 sek.
Japp, har tidigare efterlyst en "tooltip" på den knappen, i en tidigare inkarnation av forumet stod det i klartext men nu är det inte lätt att inse vad den gör.

EddieHansson
Saknar menyraden för smileys och annat sen uppdateringen. Sen, som andra också sagt, så är "nästa" - knappen alltid blå, även om det inte finns fler sidor.

• Man vid talarstol med text: "Russia - We are ready to negotiate. We will accept your unconditional surrender."
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
Det kanske har varit så här under lång tid i Inställningar men jag såg det idag:
Skärmdump av inställningsmeny, gult markerat text, forum eller e-post inställningar på svenska.
Skapa konto

Verkar onödigt med tre val som verkar innebära samma sak.

EddieHansson EddieHansson skrev:
Saknar menyraden för smileys och annat sen uppdateringen.
Tryck på det understrukna A-et till vänster om texten Ladda upp.

Davidbagare
EddieHansson EddieHansson skrev:
Saknar menyraden för smileys och annat sen uppdateringen. Sen, som andra också sagt, så är "nästa" - knappen alltid blå, även om det inte finns fler sidor.
Det står ”Premium” bredvid din byggahus symbol. Vad är det?

Edit: sökte på det och fann svar.

EddieHansson
BirgitS BirgitS skrev:
Det kanske har varit så här under lång tid i Inställningar men jag såg det idag:
[bild]
Verkar onödigt med tre val som verkar innebära samma sak.

Tryck på det understrukna A-et till vänster om texten Ladda upp.
Funkar inte på telefonen.

Att ändra reaktion på ett inlägg gör sedan uppdateringen att min telefon (Android + FF) även försöker öppna en länk.

Samma för mig om jag långklickar på "Gilla" för att kunna välja reaktion.

Skärmdump av en mobil webbläsare med länk-menyn öppen.
Skapa konto

Följer man länken kommer man till den här sidan:

Skärmklipp av webbsida, bekräftelseförfrågan för att "Gilla" med tumme upp, grönt tema, blandat språk (svenska/engelska).
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Gilla knappen med dess funktioner funkar för mig

• Älska
useless
  • Laddar…
Jo, den funkar i övrigt. Bara det att det kommer upp en meny i webläsaren som man kan ignorera och klicka bort om man håller in fingret på Gilla-länken

• Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Pratar vi om varandra? Om jag håller in på gilla så får jag följande, precis som det alltid har varit? Skärmdump av ett foruminlägg på Byggahus.se med användarkommentarer och reaktionsknappar.
Skapa konto

Jag gillar verkligen det nya sättet man kan bryta upp citat på genom att bara göra en radbrytning där det första ska sluta och nästa börja.

Ingen fantastiskt nydanande innovation för dem av oss som använder lite mer avancerade editorer ibland, men ett utmärkt steg oavsett. 👍

• Gilla
Fotografen och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag gillar verkligen det nya sättet man kan bryta upp citat på genom att bara göra en radbrytning där det första ska sluta och nästa börja.

Ingen fantastiskt nydanande innovation för dem av oss som använder lite mer avancerade editorer ibland, men ett utmärkt steg oavsett. 👍
Hade jag inte märkt, underbart! 👍

A AG A skrev:
Det här har jag aldrig någonsin sett...

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.