7 578 läst · 34 svar
8k läst
34 svar
Vem är billigast på verktyg - Gekås i Ullared, Bo Ohlsson i Tomelilla eller nätbutikerna?
Att prisskillnaden har utjämnats de senaste decennierna beror nog knappats på ett ägarbyte för ett kvarts sekel sedan, utan mer på att vi numera lever i en mer global verklighet. Enskilda aktörer kan inte längre vara ensamma om att hitta deals:en utan de är tillgängliga för massan.
Med detta i åtanke, tycker jag man ska vara imponerade över att de ändå lyckas hålla sig så pass under internetbutikerna som de gör.
Med detta i åtanke, tycker jag man ska vara imponerade över att de ändå lyckas hålla sig så pass under internetbutikerna som de gör.
I går var jag en liten stund på Bo Ohlsson och lärde känna lokalerna.
Jag kommer bara handla om jag skulle vara i trakterna och kan söka priser.
Hultafors torpedpass kostar som på Bauhaus -159 kr- och Fiskars trädgårdssåg kostar 399 mot 379 på Bauhaus.
Jag höll på att samla på mig ett gäng billiga plastlådor innan jag såg att de tar betalt för locken, sickna luringar.
Jag kommer bara handla om jag skulle vara i trakterna och kan söka priser.
Hultafors torpedpass kostar som på Bauhaus -159 kr- och Fiskars trädgårdssåg kostar 399 mot 379 på Bauhaus.
Jag höll på att samla på mig ett gäng billiga plastlådor innan jag såg att de tar betalt för locken, sickna luringar.
Man handlar lokalt trots några kronor dyrare och för att man ska ha kvar det lokala och hjälp på orten, punkt ,Redaktionen skrev:
I tider med skenande elpriser, stigande boräntor och inflation gäller det att hålla i pengarna. I jakten på billiga verktyg tog vi oss åter en tur till lågprisvaruhuset Gekås i Ullared för att se om deras låga priser på verktyg står sig. Och hur billiga är de i jämförelse med Bo Ohlsson i Tomelilla som även de utger sig för att vara en lågprisbutik?
Du kan läsa artikeln här: Vem är billigast på verktyg - Gekås i Ullared, Bo Ohlsson i Tomelilla eller nätbutikerna?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Märkesbyte på verktyg - Vad?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vilket varumärke på elverktyg ska jag välja?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Jämförelse: Priser verktyg på Gekås i Ullared vs billigast på Pricerunner
Artikelkommentarer -
Jämförelse: Priser på verktyg hos Gekås i Ullared vs billigast på Prisjakt
Artikelkommentarer -
Vart köper man dom billigaste verktygen.USA,POLEN ENGLAND, TYSKLAND,DANMARK???
Verktyg, Maskiner & Fordon
Senaste från startsidan
Populärt i forumet
-
Förvandlar skolan från 1909 till färgsprakande drömhus - Husdrömmar
Artikelkommentarer -
Peters shotgunhus i Husdrömmar - med ALLT om konstruktionen
Artikelkommentarer -
Norge kan få fast pris på el
Artikelkommentarer -
Fastighetsbyrån yrkar för bindande bud
Artikelkommentarer -