5 966 läst · 23 svar
6k läst
23 svar
Vegar byggde vedeldad bastu
Skrivet av: Gäst
Hej Vegar.
Snygt Bastu arrangement. Det har virket som inspiration til den bastu vi skal til at bygge den kommende sommer.
I stedet for relax avdeling, behøver vi en tvät avdeling, hvor vi kan opvarme vand, så vi kan vaske os. Vi har ingen rindende vand forstås.
Hvordan undgår I insekter i Bastuen, nu i har sprikker i golvet?
Hvad er fönsteret mellem bastu och relax udført av?
Hoppas på svar.
Hälsen
Jens
Hej Vegar.
Snygt Bastu arrangement. Det har virket som inspiration til den bastu vi skal til at bygge den kommende sommer.
I stedet for relax avdeling, behøver vi en tvät avdeling, hvor vi kan opvarme vand, så vi kan vaske os. Vi har ingen rindende vand forstås.
Hvordan undgår I insekter i Bastuen, nu i har sprikker i golvet?
Hvad er fönsteret mellem bastu och relax udført av?
Hoppas på svar.
Hälsen
Jens
Skrivet av: Gäst
Hej Jens. Fönstret mellan bastu och relax är bara vanligt enkelglas 4mm. Dörren är en bastudörr från Harvia, klar. Var jag dig skulle jag glömma varmt vatten, det ger fel känsla. Vi har slutat med varmt, murarhink med kallt vatten och tvål är renast och bäst. Även i 10 minus. Vegar
Hej Jens. Fönstret mellan bastu och relax är bara vanligt enkelglas 4mm. Dörren är en bastudörr från Harvia, klar. Var jag dig skulle jag glömma varmt vatten, det ger fel känsla. Vi har slutat med varmt, murarhink med kallt vatten och tvål är renast och bäst. Även i 10 minus. Vegar
Liknande trådar
-
Vems ansvar? Rev fritidshus och byggde nytt utan bygglov
Bygglov -
Vad önska du att du hade valt när du byggde nytt?
Hustillverkare -
Vedeldad kökspanna bortskänkes, Stockholm Täby
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Byggde attefallshus med källare och gigantiska fönster
Artikelkommentarer -
Grilla i vedeldad grill i radhusområde - det ryker in till mig
Juridik