C cpalm skrev:
Beställde lite prylar på vvsobygg.se / United Pro Sweden, då de var de enda jag hittade som hade det jag behövde.
Nu har det gått några veckor, inget livstecken, telefonsupporten nerstängd, chatten nerstängd och ingen som svarar på deras telefonnummer.

Kommer man att få några prylar tror ni, eller har de gått helt under jorden?
Vvsobygg Västerås är konkurs

C
  • Gilla
Pedantingenjören
  • Laddar…
Krilleman
C cpalm skrev:
Ska vi bjuda en krona för varulagret? Kanske finns nåt att ha där.
Nej, det var inte mycket att ha.

Alla kapitalvaror verkar vara borta sen länge vid en snabb titt.

Hade inte någon åkt förbi i Västerås och kikat in på plats?! Jag har för mig att jag läst det... Det var tomt.

C
Krilleman Krilleman skrev:
Hade inte någon åkt förbi i Västerås och kikat in på plats?! Jag har för mig att jag läst det... Det var tomt.
Jo det var någon som skrev det tidigare i tråden.

Krilleman
Numera sålt av konkursförvaltaren.
Klickade på en produktlänk från vvsobygg i en annan tråd nyss och fick upp detta:

Meddelande om att VVS o Bygg har ny ägare, Rörfokus Gävle AB, och att webbsidan öppnar snart.

Redigerat:
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
Krilleman Krilleman skrev:
Numera sålt av konkursförvaltaren.
Klickade på en produktlänk från vvsobygg i en annan tråd nyss och fick upp detta:

[bild]
Såg samma sak idag jag också, Rörfokus funkar väldigt bra, vi har köpt nästan all vvs där till bra priser :)

Vill bara bekräfta att VVS & Bygg har tagits över av Rörfokus och att jag handlade från dem för c:a en månad sedan. Ingen orderbekräftelse skickades, vilket gjorde mig orolig, men ett snabbt svar från kundtjänst förklarade att de hade problem med den funktionen.
Varan kom till mig fort, utan anmärkning, och det verkar alltså som att VVS & Bygg numera är en helt OK e-handel.

• Gilla
Joakimkarsberg och 2 till
  • Laddar…
En uppdatering - VVS och bygg funkar igen, jag har provhandlat och det gick bra.

• Gilla
SnyggBygg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.