15 848 läst · 52 svar
16k läst
52 svar
Varning för vvsobygg.se
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag har fått offerter vid förfrågan alltsåMathiasS skrev:Rörfokus var ny för mig, ser ut som att man har bra sortering på Vatette vilket passar mig bra just nu, tack för tipset Ska kolla runt där. Men, att beställa på RSK går som sagt i de flesta butiker, problemet är att det är bökigt när man behöver göra det för kopplingar och saker man har många av och dessutom vet man inte riktigt vad priset blir...
Beställde för 3 veckor
sedan och ännu inte hört något.
Undvik denna shop om ni vill ha snabb leverans.
Knepigt när man inte får tag i dem, för då kan jag inte heller avbeställa och beställa från någon annan.
Måste vara katastrof om man behöver reklamera en vara eller få annan support.
sedan och ännu inte hört något.
Undvik denna shop om ni vill ha snabb leverans.
Knepigt när man inte får tag i dem, för då kan jag inte heller avbeställa och beställa från någon annan.
Måste vara katastrof om man behöver reklamera en vara eller få annan support.
Beställde hydropress 10/8. Läste tyvärr recensionerna först när jag började undra var varan är..... precis som ni andra så får jag inte tag i dem o pausat fakturan på Klarna.
Är kontentan att man får det man har beställt, men det tar flera veckor och kundtjänsten svarar inte?
Jag köpte en rulle PEX-rör därifrån i höstas och den kom iallafall fram efter nån vecka, men mycket kan ju ha hänt sedan dess.
Jag köpte en rulle PEX-rör därifrån i höstas och den kom iallafall fram efter nån vecka, men mycket kan ju ha hänt sedan dess.
Jag har inte hört något ännu och jag beställde den 29e juliuseless skrev:
Ser ju inte vidare bra ut!
Man har haft negativt eget kapital sedan 2017!
Och nu fattas man nästan fem mille i en verksamhet som aldrig gått med vinst...
Man undrar vad det är för pajasar som driver det, leksaksbil??
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Man har haft negativt eget kapital sedan 2017!
Och nu fattas man nästan fem mille i en verksamhet som aldrig gått med vinst...
Man undrar vad det är för pajasar som driver det, leksaksbil??
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det begrep inte jag heller, men de ser mycket ljust på framtiden så det finns inget att oroa sig för!C cpalm skrev:
Skulle kanske postat detta i humortråden istället....
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Känns som jag verkligen fick valuta för den där tusenlappen extra min röris ville ha för sakerna till min frikyla!
Nu tvekade jag aldrig på det, men han bad mig jämföra med näthandlare
Nu tvekade jag aldrig på det, men han bad mig jämföra med näthandlare
Om du inte får något svar på mejl kan du reklamera till Klarna.C camelspin skrev:
Proceduren är då, som jag förstod det, att de pausar fakturan och ber handlaren återkoppla. Om de i sin tur inte får något svar inom en viss tid så tar de bort fakturan utan att du behöver göra något.
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 446 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 446 inlägg
Precis, jag vägrade plocka ut en Thule Takbox jag köpt på internet (XXL av alla ställen). Förvalt att hämta hos lokal butik, någon hade kört pallgafflarna genom emballaget och tryckt till hela takboxen. Personalen var väl inte supernöjda med mitt beslut, men det fanns dom som var förstående också.C cpalm skrev:
In på klarna, pausa fakturan. Inga konstigheter alls.
Efter någon vecka när ny takbox anlänt så var det bara att klicka sig vidare i att ärendet var uppklarat och betala inom 14 dagar.
Smidigt när det strular att inte ligga ute med slantarna!
Beträffande ärendet med vvsobygg.se har jag ingen vidare info att delge, trots att jag bor ganska nära deras anläggning! Men det verkar ju dystert med den informationen som redan delgivits i tråden...
Redigerat: