Äsch, det sket sig:
Remaining amount to be added to your cart in order to obtain free shipping: 299,02
Så jag måste köpa 307 paket för att få gratis frakt, men dom har bara 99 i lager står det, och frakt vill jag inte betala.. så jag hoppar över denna gång ;)

Säkert någon kommande bluffsida. Texterna verkar vara maskinöversatta.

Domänen verktygsbolaget.se
tillhör Lars i Veda
och har inget med verktygsbolaget AB
att göra.

raveper skrev:
Domänen verktygsbolaget.se
tillhör Lars i Veda
och har inget med verktygsbolaget AB
att göra.

Ja just det, domänen är min "verktygsbolaget.se" men den sidan som som vi pratar om nu
heter "verktygsbolaget.com"

/Lars i Veda

Och verktygsbolaget.com har antagligen inget att göra med Verktygsbolaget AB. Var lite snabb där.

whois verktygsbolaget.com:
Registrant Info: (FAST-14926341)

Ivars rinkis
12 hunter ave
Staten Island, New York 10306
United States
Phone: +1.7188093535
Fax..:
Email: ivarsrinkis@gmail.com
Last modified: 2010-11-19 00:19:02 GMT

Brukar ni anmäla till granskning när ni hittar plagiaten? Jag anmälde alldeles nyss den senaste som raveper hittade

Jepp jag har anmält rätt många, några har blivit bortplockade men dom flesta blir kvar.

raveper skrev:
[länk]

Tycker mig känna igen namnet, så han har nog försökt förut.
Hehe, även denna "Makita" har en Baterry Charger

• baterry_charger.jpg
Mailade och frågade...

Mail till säljaren skrev:
Hej Radasin

Jag kontaktar dig beträffande objekt nr 133223252, 2 st Skruvdragare Makita 18V helt Nya.

Länk till objektet:
[länk]

Baterry Charger står det på laddaren?
Vad är baterry för nått?
Svar från säljaren skrev:
Hej
Det är Ni-CD batterier och enna batteriet är helt ny och inte laddad nån gång. Bara ett batteri har jag laddat för att kunna prova maskinerna.
Annars är det mycket bra batteri tid på de.
Ha en bra kväll
MVH
Sreten

Hhmm... Vilka amatörbluffare det finns... Sjuukt...

mattiasp skrev:
Brukar ni anmäla till granskning när ni hittar plagiaten? Jag anmälde alldeles nyss den senaste som raveper hittade
Anmäler alltid och hoppas att fler gör. Vill gärna att tradera ska vara ett säker ställe att handla på och få bort rötäggen.

Har handlat från honom en gång och då gick det smärtfritt och äkta vara. Antar att han köper och säljer saker som han inte har någon aning vad det är.

Nu finns den inte kvar som tur är. Skulle aldrig köpa från någon med så dåligt omdöme och attityd.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.