Spännande första inlägg på BH…
Roooosen Roooosen skrev:
Skrev faktiskt med den säljaren och han vill inte ha någon handpenning fast jag erbjöd. Vi möttes upp och han hade faktiskt ett verktyg med sig. Så vet inte exakt vad bluffen va men han hade verktyget som såldes iaf...
 
  • Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
K
Roooosen Roooosen skrev:
Skrev faktiskt med den säljaren och han vill inte ha någon handpenning fast jag erbjöd. Vi möttes upp och han hade faktiskt ett verktyg med sig. Så vet inte exakt vad bluffen va men han hade verktyget som såldes iaf...
Lite väl genomskinligt.
 
  • Gilla
b8q
  • Laddar…
R roli skrev:
Hade ju varit "roligt" om det hade varit möjligt att se vad ni skrev i ert replikbyte också...:thinking:
Klicka på bilden med konversationen om du vill läsa den, det är 2st bilder i inlägget.
 
F fixarpelle skrev:
Klicka på bilden med konversationen om du vill läsa den, det är 2st bilder i inlägget.
Vad hjälper det, bilden är fortfarande lika oläsbar.....
 
Åtgärden
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Roooosen Roooosen skrev:
Skrev faktiskt med den säljaren och han vill inte ha någon handpenning fast jag erbjöd. Vi möttes upp och han hade faktiskt ett verktyg med sig. Så vet inte exakt vad bluffen va men han hade verktyget som såldes iaf...
Vad köpte du? Har du länk till den annonsen? I vilken stad genomfördes mötet/köpet? Ovanligt första inlägg i en tråd om misstänkta bedrägerier.
R roli skrev:
Vad hjälper det, bilden är fortfarande lika oläsbar.....
Jag öppnade bilden i en ny flik och läste konversationen, så oläsbar vill jag inte påstå.
 
Redigerat:
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
R roli skrev:
Vad hjälper det, bilden är fortfarande lika oläsbar.....
Går bra att läsa här i alla fall..
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Roooosen Roooosen skrev:
Skrev faktiskt med den säljaren och han vill inte ha någon handpenning fast jag erbjöd. Vi möttes upp och han hade faktiskt ett verktyg med sig. Så vet inte exakt vad bluffen va men han hade verktyget som såldes iaf...
Hahahaha jag dör :crysmile::crysmile::crysmile:
 
Men kul ändå att det funkade för dig Roooosen! Vad har du för projekt på gång då? Vad har du för hus och vilka utmaningar står du inför? Berätta mer.
Roooosen Roooosen skrev:
Skrev faktiskt med den säljaren och han vill inte ha någon handpenning fast jag erbjöd. Vi möttes upp och han hade faktiskt ett verktyg med sig. Så vet inte exakt vad bluffen va men han hade verktyget som såldes iaf...
 
  • Haha
  • Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Skrattar ni för att Roooosen i själva verket är komikern Roseanne O'Donnel som behagar skämta med oss?
[länk]
Detta bör flyttas till humortråden :crysmile:
 
Roooosen Roooosen skrev:
Skrev faktiskt med den säljaren och han vill inte ha någon handpenning fast jag erbjöd. Vi möttes upp och han hade faktiskt ett verktyg med sig. Så vet inte exakt vad bluffen va men han hade verktyget som såldes iaf...
Då har jag mer tips till dig, hoppas bara att säljaren på Tradera inte blir sur när nån annan säljer hans grejer bara.
Festool sticksåg PSC 420 i väska säljs för 2000 kr på annonsplattform.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Festool sticksåg 18V i öppen verktygslåda med tillbehörsdiagram på locket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
In och anmäl. [länk]
[bild]
Yes, gjort så. Tar de aldrig slut det där skräpet?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
K
Stefan N Stefan N skrev:
In och anmäl. [länk]
[bild]
Dom där skulle jag inte ens köpa om jag så fick 900kr
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.