1 318 läst · 24 svar
1k läst
24 svar
Varför går det inte att högerklicka på "Senaste inläggen" och få upp dessa i nytt fönster?
Jag har exakt samma problem som TS! Reflekterade över det här om dagen, så det har varit så några dagar nu.
Precis som Useless säger så brukar även jag mittenklicka för att få upp en ny flik, men får då bara upp "scroll"-ikonen. Även högerklick som TS skriver är knasigt för mig. Jag kör Windows och Chrome.
Det ska dock tilläggas att det handlar om senaste inläggen från förstasidan för mig, inte när man går in i själva kategorin.
Precis som Useless säger så brukar även jag mittenklicka för att få upp en ny flik, men får då bara upp "scroll"-ikonen. Även högerklick som TS skriver är knasigt för mig. Jag kör Windows och Chrome.
Det ska dock tilläggas att det handlar om senaste inläggen från förstasidan för mig, inte när man går in i själva kategorin.
Ja, just den listan verkar lite handikappad. Jag använder aldrig den, så har inte noterat att den inte fungerar. Jag har ett bokmärke till senaste olästa och den listan funkar som vanligt (typ samma man kommer till om man klickar på "Visa fler" i listan på startsidan).
Jag uppdaterade nyss och problemet kvarstår och ett till har kommit sista dagarna, när jag ska svara i någon tråd och klickar på citera knappen så kommer inget citat med vilket gör att några svar på frågor i trådar inte längre kommer att lämnas även och jag kan lösa någons problem.
Min gissning är att en uppdatering av forumet har gjorts vilket har medfört felen.
Detta är ett svar till useless inlägg #15 men det citerade inlägget medföljer tyvärr inte.
Min gissning är att en uppdatering av forumet har gjorts vilket har medfört felen.
Detta är ett svar till useless inlägg #15 men det citerade inlägget medföljer tyvärr inte.
Man får trycka på de tre små punkterna bredvid svara och dela och välja svara med citat.M maxmsm skrev:Jag uppdaterade nyss och problemet kvarstår och ett till har kommit sista dagarna, när jag ska svara i någon tråd och klickar på citera knappen så kommer inget citat med vilket gör att några svar på frågor i trådar inte längre kommer att lämnas även och jag kan lösa någons problem.
Förövrigt har jag samma fantastiskt irriterande problem med senaste inläggen på förstasidan.
Tidigare så har man bara klickat på svara så har det man vill citera automatiskt kommit med!H Hegge_ skrev:
Det känns definitivt som en uppdatering som har gått snett.
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 037 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 037 inlägg
Jo, det har jag upptäck för en tid sedan men det känns som ett steg tillbaka i programvaran eller flera steg tillbaka om jag ska vara helt ärlig, det var mycket smidigare tidigare.C cpalm skrev:
Liknande trådar
-
Varför går det mera el när solcellerna producerar?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Varför skiljer det så mycket på samma brädgård?
Byggmaterial & Byggteknik -
Varför släpper det från källarväggarna?
Byggnadsvård -
Varför går det inte lufta element.?
Värme allmänt -
Varför går det inte att sänka värmen
Värme allmänt