3 310 035 läst · 11 228 svar
3310k läst
11,2k svar
Värsta elkopplingen?
Självbyggare
· SE4
· 3 174 inlägg
Wow. Haha. Och högtalarkabeln!!G gsons skrev:
Någon har tagit fasta på att det blir apparat, där man får koppla hur man vill, om det kommer efter en stickpropp.. =) Är detta "tekniskt sett" fel?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 214 inlägg
Borde förstås tagit en bild, men: På en promenadtur på östra Kungsholmen såg jag idag en Renault Zoe parkerad och laddande bredvid en pizzeria. Undra hur de löst det här tänkte jag. Jodå, det var riktigt fint gjort: ett tvåbrunns-inomhusuttag (schuko) var prydligt uppsatt på utsidan av lokalen och så i med laddsladden i det.
Pizza-elen hänger med i utvecklingen, då kan man vara lugn!
Hur mycket kostar det att ladda bilen?Nötegårdsgubben skrev:Borde förstås tagit en bild, men: På en promenadtur på östra Kungsholmen såg jag idag en Renault Zoe parkerad och laddande bredvid en pizzeria. Undra hur de löst det här tänkte jag. Jodå, det var riktigt fint gjort: ett tvåbrunns-inomhusuttag (schuko) var prydligt uppsatt på utsidan av lokalen och så i med laddsladden i det.
Kanske dom har ett erbjudande, köp fyra pizzor och ladda bilen gratis medans du väntar
Hur lång tid tar det?
2 brunnar, då är det lugnt ! Mycket större chans att ett är ledigt, när bil nr 2 vill ladda.