Actionfigur föreställande man med vapen, klädd i jacka och byxor, på svart bakgrund, "TERMINATOR" på basen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Actionfigur av en man med vapen och svart läderklädsel mot en svart bakgrund.
Skapa konto
Actionfigur i svart läderklädsel håller ett vapen, mot svart bakgrund.
Skapa konto
Actionfigur i polisuniform med lysande utrustning, poserar dramatiskt i mörker, samlarobjekt med begränsad upplaga.
Skapa konto
Samlarfigur, polisuniform, solglasögon, hjälm, dirigerar trafik, svart bakgrund, "TERMINATOR T-1000", begränsad upplaga.
Skapa konto
Actionfigur i militäruniform med vapen, keps och svart väska mot vit bakgrund.
Skapa konto

• Actionfigur av en karaktär med motorsåg, denimväst, klocka, ärrat ansikte, och slitna byxor.
    Skapa konto
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
john.h och 2 till
  • Laddar…
Samlar på gamla vykort från söderby sjukhus eftersom dels är uppväxt i området och själv jobbat där som rörmokare/Maskinist.

• Gammal bild, Söderby sjukhus, Södermanland, historisk byggnad, träd, gräsplan, sepiafärger, svartvitt.
    Skapa konto
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Maria T
V växelventil skrev:
Samlar på gamla vykort från söderby sjukhus eftersom dels är uppväxt i området och själv jobbat där som rörmokare/Maskinist.
Har också bott i närområdet, samt en släkting var på behandling mot TBC för länge sen. Vacker byggnad och spännande att det tryckts så många kort på just så. Ditt kort runt 1900-1910 gissar jag.

• Gilla
växelventil
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Har också bott i närområdet, samt en släkting var på behandling mot TBC för länge sen. Vacker byggnad och spännande att det tryckts så många kort på just så. Ditt kort runt 1900-1910 gissar jag.
Vad kul.Härligt område samt väldigt mycket historia både roliga och tråkiga.Söderby byggdes mellan 1907-1910 av Stockholms län sjukhus av arkitekten gustav wickman och det var som en egen litet samhälle och var inhägnad områden och 1921 var det böter på 25 kr om man tillträde området utan tillstånd.Blev väldigt bra sammanhållning mellan patienter och sjukhuspersonal eftersom man firade jul,midsommar mm tillsammans pga smittorisken.Har massor av vykort från söderby och kortet på bilden är från 1913.

Sorry men kunde inte låta bli att berätta lite historia.

• Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Jag har nyligen slutat samla.

Sedan bra nära starten har jag köpt (minst) en av varje whisky från Mackmyra som släppts på Systembolaget, och några som inte sålts via Systemet. Men nu i höstas var det en rackare jag inte hann köpa innan den tog slut (på mindre än en halv minut).

Så nu känns det meningslöst att fortsätta, och jag har slutat köpa. Och jag har en massa whisky, som inte är en komplett samling. Dags att korka upp, glada dagar väntar.

Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Jag har nyligen slutat samla.

Sedan bra nära starten har jag köpt (minst) en av varje whisky från Mackmyra som släppts på Systembolaget, och några som inte sålts via Systemet. Men nu i höstas var det en rackare jag inte hann köpa innan den tog slut (på mindre än en halv minut).

Så nu känns det meningslöst att fortsätta, och jag har slutat köpa. Och jag har en massa whisky, som inte är en komplett samling. Dags att korka upp, glada dagar väntar.
Men kan du inte få tag på den flarran du saknar? Om inte…jag rocka loss…”.du har hela helgen på dig ” ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.