Köpte stroller kombi plus för nån dag sen, kanske nåt gammalt lager ?

nino nino skrev:
Köpte stroller kombi plus för nån dag sen, kanske nåt gammalt lager ?
Den säljs fortfarande men den innehåller inte ogräsmedlet längre.

Ok det var en bild på maskrosor och en bild på gräs typ före efter bilder men det kanske det är?

nino nino skrev:
Ok det var en bild på maskrosor och en bild på gräs typ före efter bilder men det kanske det är?
Kolla innehållsförteckningen. Är det en massa gifter och fiskar med kors som ögon kan det vara någon gammal rest du hittat.

Kollade lite och det verkar som gul påse är den gamla och grön den nya.

• Gilla
Noseone
  • Laddar…
Gul påse var det

• Gilla
Grillsheriffen och 2 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Om du skall köpa något som inte längre är godkänt - varför köpa en undermålig produkt som stroller kombi?
Den har funkat perfekt för mig. Jag är inte oäven att testa nytt, men det har varit minst krångligt att fixa Stroller Kombi T+.

T Trulsepisen skrev:
Den har funkat perfekt för mig. Jag är inte oäven att testa nytt, men det har varit minst krångligt att fixa Stroller Kombi T+.
Låter som ett gott skäl .. eller inte .. ;)

• Gilla
Trulsepisen
  • Laddar…
Needas Needas skrev:
Loredo quattro!
Köp från tyskland igånom ebay.
Min gräsmatta har gått från att vara en bedrövlig syn till en riktig mysmatta.
Det finns väl en anledning till att det inte är tillåtet. :(

F
T Trulsepisen skrev:
A Atlaz skrev:
Det finns väl en anledning till att det inte är tillåtet. :(
Men mest är väl ditt svar lika aktuellt som använt toapapper med tanke på att du svara på ett tre år gammalt inlägg....

Jösses då. :)

A Atlaz skrev:
Jösses då. :)
Då ska jag inte vara sämre agera dasspapper jag också...... troligtvis är förbudet grundat på samma tramsiga resonemang som plastskatten!

Needas Needas skrev:
Då ska jag inte vara sämre agera dasspapper jag också...... troligtvis är förbudet grundat på samma tramsiga resonemang som plastskatten!
Nja... resonemanget gick nog snarare att folk inte skötte det... de står 5kg per 100 kvm... ähh jag har 20 kg....
De står att man ska använda plasthandskar... ähhh... ska barnen inte få leka på gräsmatta på 2 veckor... ähh.... bi.... ähhh...

Förbud.

Är det någon som vet om stroller kombi t säljs i något grannland eller i europa? I sverige slutade det säljas då Bayer valde att inte förnya tillståndet.

F
trähandtag trähandtag skrev:
Är det någon som vet om stroller kombi t säljs i något grannland eller i europa? I sverige slutade det säljas då Bayer valde att inte förnya tillståndet.
finns ju i flytande form i Tuskland. Jag har fortfarande 2 oöppnade säckar i förrådet..... tror aldrig att jag kommer att använda dom.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.