49 840 läst · 232 svar
50k läst
232 svar
Vad har ni INTE gjort med era hus idag?
Vi har inte dragit färdigt elen, men jag ser fram emot en tid utan förlängningssladdar och lösa jordfelsbrytare. Allt fix och på plats är drömmen. Nu är halva köket klart, halva sovkammaren och halva farstun. RIsken om man blir helt färdig är att man är helfärdig. Nästa helg ... DÅ blir farstun klar ... tror jag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har inte rensat hängrännor från alla löv vilket jag borde gjort idag.
Usch! Har inte fixat fodret runt tvättstugedörren som borde ha gjorts för två år sen. Inte heller fogat springorna i valvet i vardagsrummet. Tre år gammalt. Även missat en list mot en garderob som fixades för 5,6 år sen. Fan huset är fullt med sån skit. Ska säga till den där lata...Eller så får det vara...
Mår plötsligt mycket bättre efter att ha läst lite i denna tråden. Mycket skönt att se att man är mänsklig
Idag har jag inte gjort rent luftvärmepumpen. Kanske imorgon...
Lyfter den här. Idag har jag inte delat av sovrummet och gjort två barnrum. Har heller inte tagit tagit tag i tvättstugan som behöver renoveras innan solcellerna , växelriktare och batteri ska installeras om 1-1,5 månader. Har heller inte bytt några trasiga takpannor. Men ska i alla fall gå loss i garaget och städa/rensa.