49 874 läst · 232 svar
50k läst
232 svar
Vad har ni INTE gjort med era hus idag?
Har inte flyttat ut det sista fönstret i fasaden. Blev istället att jag svetsade ett mobilt stativ till golvpelarborren. Tröttnat på att ha den fastbultad i golvet. Fick beställning på ett till stativ av en bekant som tittade förbi på en kopp kaffe. Alltid roligt kunna hjälpa andra när man har möjlighet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Jag har inte klamrat lite kabel och monterat fönstersmygar i garaget igår, som jag igår morse föresatte mig att det skulle ske.
Skönt, då blir jag inte utan jobb den där dagen om 27 år och 213 dagar när nuvarande todo-lista är slut.
Skönt, då blir jag inte utan jobb den där dagen om 27 år och 213 dagar när nuvarande todo-lista är slut.
Inte beställt någon ny sotarlucka, fixat klart trappan, beställt kakel till källaren, jagat bonden som ska fixa vägen, sålt traktorn..
Har däremot fix...
Nä.. Har inte gjort ett skit men grabben har börjat lira boll 👍
Har däremot fix...
Nä.. Har inte gjort ett skit men grabben har börjat lira boll 👍
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Jag har inte börjat förbereda tapetseringen i hallen, dvs jag har inte rivit ned tapeter, inte spacklat eller slipat, inte heller målat fodren till dörrarna och absolut inte dragit ut någon av spikarna efter fotografierna som satt där tidigare.
Besserwisser
· Västra Götalands
· 9 953 inlägg
Ja, det där var ju inte nylagd rensopad asfalt direkt... Det gör ont i hela kroppen bara jag ser ett par inlines på den där vägen...D09 skrev: