4 425 580 läst · 32 293 svar
4426k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
OK och en sån där patchpanel hade ju varit väldigt stiligt. Jag har satt av plats och fått el dragen högst upp i en centralt placerad inbyggd garderob. Sambon ville inte ha IT-central i dotterns rum
13th Marine skrev:Jag tänker borra hål i bakkant mot väggen, och sedan går jag i innerväggen ner. Till en början blir det nog bara en "fullösning" där flexslangen kommer ut genom ett par hål i väggen.
Har tyvärr inte hittat några "rotkopplingscentraler" annars hade det kunnat bli snyggt.
EDIT: Började fundera på om man kan fälla in något sånthär snyggt:
[länk]
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 607 inlägg
Låter precis som min plan!
Ska bara se om man kan fälla in det i väggen på ett snyggt sätt, eller om man nöjer sig med patchpanelen fäst på en träskiva eller liknande.
Ska bara se om man kan fälla in det i väggen på ett snyggt sätt, eller om man nöjer sig med patchpanelen fäst på en träskiva eller liknande.
Fått upp väggfästet till 55"arn till slut. Nu får centern stå där den ska så man slipper få sneda diakoner
Nu kan jag dra ut tvn 60cm från vägg om jag behöver storbild
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu kan jag dra ut tvn 60cm från vägg om jag behöver storbild
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Nöjer du dig med cat5e har jag en sådan över, du får gärna den gratis om du hämtar den i Helsingborg/Ödåkra.13th Marine skrev:Jag tänker borra hål i bakkant mot väggen, och sedan går jag i innerväggen ner. Till en början blir det nog bara en "fullösning" där flexslangen kommer ut genom ett par hål i väggen.
Har tyvärr inte hittat några "rotkopplingscentraler" annars hade det kunnat bli snyggt.
EDIT: Började fundera på om man kan fälla in något sånthär snyggt:
[länk]
EDIT2: Ännu billigare:
[länk]
Nybyggare
· Stockholm
· 373 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna