4 424 367 läst · 32 293 svar
4424k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Installerat avloppspump och kopplat in styrningen! Så sitter man än en gång ensam i källaren och kurar framför en manöverpanel, med en alkoholfri öl i ena näven och en manual i den andra. Det är lördagskväll som heter duga det!
Inget - varit dräng på andras hus. Cykelskjul enligt önskemål, skissen klar. Såg enkelt ut men när taksparrar skulle skarvas halvt i halvt med okänd lutning, då gick det inte så bra för mig. Det får bli ett utvecklingsområde! Hemmavid finns inget sådant, kanske dags nu?
Men jag är svag för uppdragsgivaren, och jag fick komma tillbaka i morgon
Hur var det nu, "i morgon är en annan dag"?
Men jag är svag för uppdragsgivaren, och jag fick komma tillbaka i morgon
Hur var det nu, "i morgon är en annan dag"?
Målat 1 omgång färg på en dörr till kontoret , har inte hunnit allt som stod på önskelistan då ett bröllop kom i vägen och grusade mina planer , kunde smita ifrån ganska tidigt som tur var.
Har även gratis arbetsmusik här hemma från grannens födelsdagsfest , får väl be honom ändra spellista om det blir konstig musik framåt kvällen.
Har även gratis arbetsmusik här hemma från grannens födelsdagsfest , får väl be honom ändra spellista om det blir konstig musik framåt kvällen.
Röjt i klädförrådet. Det resulterade i 7 nästan fulla sopsäckar med barnkläder som skall till välgörenhet och 6 flyttkartonger med barnkläder som skall ges bort till vänner.
Det märkliga är att förrådet fortfarande är fullt :x
Det märkliga är att förrådet fortfarande är fullt :x
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 405 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 405 inlägg
Rivit ner två luft-luftvärmepumpar. Tömde dem förra veckan enligt instruktioner från värmepumpsforum och monterade idag ner bägge. Varför? För att snickarna kommer på måndag och gör om fasaden där de satt och vi behöver dem inte längre.
Någon i Stockholm som vill ha två begagnade Panasonic LLVP? Ena är troligen från 2004, andra från 2007. Gott skick men på den ena var jag tvungen att klippa rören, fick inte upp kopplingen. Fungerade utmärkt innan de monterades ner.
Någon i Stockholm som vill ha två begagnade Panasonic LLVP? Ena är troligen från 2004, andra från 2007. Gott skick men på den ena var jag tvungen att klippa rören, fick inte upp kopplingen. Fungerade utmärkt innan de monterades ner.
Började lukta "apa" i garaget när jag kopplade in pax fläkten, hummm dessa har legat i kartongerna i 3 år
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 253 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 253 inlägg
Målat i tvättstugan. Vitt i fritzel-bunkern.
Kört i väg ett lass till återvinningen också med hälften av den nedklippta häcken.
Gungat lite i de romerska ringarna som jag hängde upp i äppelträdet till dottern. Min plan var att hon skulle hänga. 😉
Logga in
Skapa konto
Kört i väg ett lass till återvinningen också med hälften av den nedklippta häcken.
Gungat lite i de romerska ringarna som jag hängde upp i äppelträdet till dottern. Min plan var att hon skulle hänga. 😉