Sågat ur garageväggen och spikat ny panel, imorrn blir nya porten klar, 5 m crawford port, kommer bli grymt 👍
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Beställt ett kit med 8 inbyggnadshögtalare till V-rummet :)

Är dom bra så åker mina första egeninköpta kolosser från 1998 ut 😢 ( till garaget.. Inte ens jag är så grym att man låter infinity lämna fastigheten 😇 )
 
  • Gilla
kiwimannen och 1 till
  • Laddar…
D09 skrev:
Beställt ett kit med 8 inbyggnadshögtalare till V-rummet :)

Är dom bra så åker mina första egeninköpta kolosser från 1998 ut 😢 ( till garaget.. Inte ens jag är så grym att man låter infinity lämna fastigheten 😇 )
Berätta mera. Fabrikat, typ, pris.
 
D09
  • Gilla
Gri11en
  • Laddar…
S
Fräst fas på ståndarna till trappräcket och grundmålat dem plus stolpen.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
Dottern (3) bygger för lite, så jag tänkte kickstarta intresset. Idag har jag därför nästan byggt ett helt hus. I lego alltså. Återkommer förhoppningsvis imorgon med bilder på det hela, om jag har tid att anlägga klart trädgården och inreda.
 
  • Gilla
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Stod ute i solen (!) och snacka skit med slambilschauffören.. inte bokstavligen då ;)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Grymt nöjd 👍👍
 
  • Gilla
jockeping och 12 till
  • Laddar…
Krilleman
Haft en ställningsbyggare på plats för att lämna offert på ställning inför takomläggningen.
 
Mikael_L
buspojken skrev:
[bild]

Grymt nöjd 👍👍
Skulle jag också vara.

Vill också ha en sån port, givetvis då med tillräckligt brett garage för att den ska rymmas! :D
 
Lekte så mycket med den idag o glömde stänga av larmet, så larmtjänst fick ringa 2 ggr ;) bra att de får göra nåt för pengarna
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
D09 skrev:
Beställt ett kit med 8 inbyggnadshögtalare till V-rummet :)

Är dom bra så åker mina första egeninköpta kolosser från 1998 ut 😢 ( till garaget.. Inte ens jag är så grym att man låter infinity lämna fastigheten 😇 )
What 😳

Fick högtalarna idag 😋

Känns lurigt att få grejorna så fort 🤔

Måste vara något fel 😬
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Småfix idag, städning och omflyttning. Sågade till två hyllplan i ugnsskåpet, jag hade sett att det fanns två rader hål för hyllbärare inne i skåpet och fick till "halvhyllor", 30 cm hyllplan och det blev mycket lättare att organisera prylarna då.
Kanske borde rensa ut lite grejer istället??
 
D09 skrev:
What 😳

Fick högtalarna idag 😋

Känns lurigt att få grejorna så fort 🤔

Måste vara något fel 😬
Säkert trasiga.... :rolleyes:

(Näääädå..!)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Mikael_L
Och jag fick också paket idag, med värmeelementet till tvättmaskinen. Beställdes på sön kväll. :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.