4 364 769 läst · 32 093 svar
4365k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Beställt ett kit med 8 inbyggnadshögtalare till V-rummet
Är dom bra så åker mina första egeninköpta kolosser från 1998 ut 😢 ( till garaget.. Inte ens jag är så grym att man låter infinity lämna fastigheten 😇 )
Är dom bra så åker mina första egeninköpta kolosser från 1998 ut 😢 ( till garaget.. Inte ens jag är så grym att man låter infinity lämna fastigheten 😇 )
http://www.sumo.se/sv/artiklar/8-st-hogtalare-veres-audio-66witc-kampanj-.htmlGri11en skrev:
Blev överlycklig när jag såg att dom hade inbyggnadsförstärkare men började nästan gråta när det inte var hemmabio grejor..
Jag hatar min koloss till förstärkare.. Vill ha en diskret dold pjäs som bara levererar
Dottern (3) bygger för lite, så jag tänkte kickstarta intresset. Idag har jag därför nästan byggt ett helt hus. I lego alltså. Återkommer förhoppningsvis imorgon med bilder på det hela, om jag har tid att anlägga klart trädgården och inreda.
What 😳D09 skrev:
Fick högtalarna idag 😋
Känns lurigt att få grejorna så fort 🤔
Måste vara något fel 😬
Småfix idag, städning och omflyttning. Sågade till två hyllplan i ugnsskåpet, jag hade sett att det fanns två rader hål för hyllbärare inne i skåpet och fick till "halvhyllor", 30 cm hyllplan och det blev mycket lättare att organisera prylarna då.
Kanske borde rensa ut lite grejer istället??
Kanske borde rensa ut lite grejer istället??