4 361 683 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
U
under_construction
Medlem
· Västra Götaland
· 264 inlägg
under_construction
Medlem
- Västra Götaland
- 264 inlägg
Har sprungit runt och hämtat bortblåsta trädgårdsmöbler (kanske borde ta in dem snart) samt ett par bitar vindskiveplåt som trillade ner från taket. Hoppas jag kan återanvända de gamla av koppar så jag slipper köpa nya.
Tur att det inte nalkas snö för jag tror inte jag får upp dem igen innan Lucia. Jag vill helst inte upp på taket när det regnar och blåser så här mycket.
Det här med att ha hus är roligare än jag trodde, det väntar nya överraskningar nästan dagligen...
Tur att det inte nalkas snö för jag tror inte jag får upp dem igen innan Lucia. Jag vill helst inte upp på taket när det regnar och blåser så här mycket.
Det här med att ha hus är roligare än jag trodde, det väntar nya överraskningar nästan dagligen...
Igår när jag skulle åka hemifrån blev det strömavbrott, redan tänkte jag, det har ju inte börjat blåsa än?? Senare kunde man läsa på nätleverantörens sida att det inte var vinden som var skyldig, utan en bäver som fällt ett träd !!
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 452 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 452 inlägg
Bilar ska stå utomhus året runt.FredrikR skrev:
Jag har en A4 från -00 som jag ägt och aldrig har tvättat på fem år. Inte en rostfläck. Min farbror har en 245:a som gått 50,000mil knappt påverkad av rost.
Hemligheten, aldrig garage!
Volvo rostar ju intekrilleman_215 skrev:
Nej, nån poäng finns det nog i det, men det är bekvämt, och ev. rost blir (förhoppningsvis) nån annans problem
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 452 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 452 inlägg
Men det ligger verkligen något i det. Det blir aldrig en "chock" för bilden med växlande temperaturer. Allt sker långsamt och följsamt med årstiderna!FredrikR skrev:
Mina bilar blir aldrig någon annans problem. Eller jo, möjligtvis bildemonteringens!
Slipat spackel, tills dammsugaren valde att tacka för sig. Den står under yttertrappan och väntar på återvinningsstationen.
Men det blev lite dekorering och spackling när barnen somnat.
Så imorgon bär det av till biltema för inköp av en ny dammsugare som förhoppningsvis tål slipdamm.
Men det blev lite dekorering och spackling när barnen somnat.
Så imorgon bär det av till biltema för inköp av en ny dammsugare som förhoppningsvis tål slipdamm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder