4 382 572 läst · 32 158 svar
4383k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Bilder, filmer tackSnigla skrev:Sämsta dan någonsin för sopkörning tror jag., först fick jag springa och hämta upp avblåsande sopor (redan innan vi kommit iväg..).. Sen funkade lastnätet kanon längs vägen, men man tittade både en och två ggr extra när säckarna lyfte och la sig klistrade mot nätet - uppe i luften..
Phu..allt höll ihop!
.. Sen fick man börja om igen och springa efter bortflygande delar på tippen med!
"Var vänlig töm säcken" stod det..
pics, or it didn't happ'n.
Haha.. det hade ju varit en syn det med.. skulle jag springa med kameran/mobben i högsta hugg och knäppa selfies då också? ..samtidigt som jag försökte få fatt i flygande frigolitbitar (och andra flygande grejer..) ??Mikael_L skrev:
Hmm.. ja du..
Snacka om att jag kunnat fått många klick på youtube.. snabbt
Lättare att sammanfatta såhär då I'T NEVER HAPPEN.. hahaha (och så hoppas vi på att tippens bevakningskameror raderas varje dag..)
Idag har jag monterat dit ett parabolfäste på husgaveln och igår satte jag dit några nya staketstolpar och staketbrädor i trädgården.
Ska nu dra lite antennkabel från tv:n upp genom vinden och ut till parabolfästet , sedan är det bara att vänta på att installatören kommer och gör sitt.
Ska nu dra lite antennkabel från tv:n upp genom vinden och ut till parabolfästet , sedan är det bara att vänta på att installatören kommer och gör sitt.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Idag har jag inte gjort så mycket, men jag köpte lite fasadbelysning iaf! Ännu mer som ska fixas innan det blir för kallt hehe...
..och där löste jordfelsbrytaren ut igen (ett år sen sist, vad är det med hösten/vintern och våran utebelysning egentligen). Gah va surt, trodde det rättat till sig av sig själv (..det gör det ju ofta..) - det har ju inte ens regnat den senaste tiden!
Jaja.. elektrikern och vi då..
..får väl leta reda på en sån också när jag ändå är på g.. (listan för "att göra" hos oss för elektrikern börjar iaf bli skapligt lång.. haha.. jag samlar saker på hög så tiden kan nyttjas väl när jag tar hit en hantverkare.. de är ju väldigt alerta och arbetsvilliga när de väl kommer hit! ..och jag vill ha mina timmar jag betalar för.. väl utnyttjade - har en lista för snickare, vvs osv också haha.. *jaja jag är lite knäpp*)
Jaja.. elektrikern och vi då..
..får väl leta reda på en sån också när jag ändå är på g.. (listan för "att göra" hos oss för elektrikern börjar iaf bli skapligt lång.. haha.. jag samlar saker på hög så tiden kan nyttjas väl när jag tar hit en hantverkare.. de är ju väldigt alerta och arbetsvilliga när de väl kommer hit! ..och jag vill ha mina timmar jag betalar för.. väl utnyttjade - har en lista för snickare, vvs osv också haha.. *jaja jag är lite knäpp*)
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 236 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 236 inlägg