4 381 661 läst · 32 157 svar
4382k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Husägare
· Skåne
· 4 inlägg
Slipat och tvättat element inför målning
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 572 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 572 inlägg
Det finns inget hus till salu bredvid dig D09? Jag köper det bara jag får en "gåva" jag med.
Följdfrågan är ju bara då hur frekvent man kan förvänta sig denna givmildhet? 1 gång i veckan?
Följdfrågan är ju bara då hur frekvent man kan förvänta sig denna givmildhet? 1 gång i veckan?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En bild säger mer än 1000... ?
Somnade ovaggad igår, första halvmara distansen på 16mån avverkades igår fm.. Svor något när jag fick sendrag baksida lår medans jag klinkrade.. :|
Gjorde halva igår, fick ge upp pga mörker och usel belysning.
Beställde en Attack 80 imorse, innan jag körde på med andra halvan.
Ett steg närmare..
Redigerat:
Impulsköpte en ny pelletspanna, lyckades hitta en Thermia Biomatic+ 20 för 8000:- på Blocket. Tror jag behåller min gamla halvläckande kombiklump från sent 60-tal vintern ut dock.
Då vi närmar oss 0grader ute så kände jag det var dags att få grävt ner min vattenslang som "tillfälligt" legat ovan jord i något år. Hyrde såndäringa bilamaskin och hackade mig ner i ladugårdsgolvet.. Jevul vad med sten och givetvis en monsterstor sten just där jag ville förbi. Ena stålet fastnade.
Gav upp och försökte hacka mig genom på ett annat ställe i rummet. Får ta ledigt ifrån jobbet imorgon samt ringa in en grävmaskin. gah
Gav upp och försökte hacka mig genom på ett annat ställe i rummet. Får ta ledigt ifrån jobbet imorgon samt ringa in en grävmaskin. gah
Bra val! Jag köpte en begagnad, tog bort originalbrännaren och kör en Ecotec Bioline 20 i min! Är mycket nöjd med den. Hade en Egor V25 innan.scim skrev:
Borrarn kom idag för att borra till bergvärme. De har lämnat alla maskiner tills imorgon då de fortsätter. Ser ut som skit här på gården i nuläget
När ni ändå pratar begagnade pelletspannoor, är de lätta att sälja? Har en halvläckande grej som ska ut nu i och med bergvärmen nämligen!
När ni ändå pratar begagnade pelletspannoor, är de lätta att sälja? Har en halvläckande grej som ska ut nu i och med bergvärmen nämligen!