Mikael_L
mexitegel skrev:
Det blev den :).

Tårta på sängen och lyxfrukost...
Grattis på födelsedagen :), för jag antar att det var det.

Tackar :)

Skurit till en ny hallmatta.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Folk med en vanlig liten löjlig kvartskvadratmatta har verkligen ingen aning om vad de missar.
Men jag är lite avundsjuk på din kant. Funkar den, ställer folk skorna nedanför kanten? Vi har plant golv och tamejtusan varenda gäst envisas med att ställa skorna precis utanför kanten på mattan.

-RB- skrev:
Skurit till en ny hallmatta.
...
Ser fint ut. En liten seger är också en seger :)

Men en varning (vi har en likadan): Den mattypen är hopplös att få ren med dammsugaren.
Det blir alltid en massa skräp kvar. Vi drar i och för sig in en massa spån från hönshuset :p

Idag har jag gipsat klart utegipsen.
Nu sitter jag och gör heta arbeten kursen. Mycket underhållning i e-kurser på norska :) :x

image.jpg
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Oj, får du inte grilla längre annars :rolleyes:

Gjort klart v- rummet. image.jpg
Skapa konto
image.jpg
Skapa konto
image.jpg
Skapa konto

Fått slut på ström i förlängningssladden...

Gersågen fick sista slatten.

image.jpg
Skapa konto

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
... Den mattypen är hopplös att få ren med dammsugaren.
Det blir alltid en massa skräp kvar. Vi drar i och för sig in en massa spån från hönshuset :p
Vår ena ingångsmatta ser identisk ut med bilden ovan och jag tycker nog den e otroligt lättstädad. Sågspån, grus, lera och vanlig smuts är nada problem. Däremot om det dröjt länge sen förra städningen kan det vara problematiskt med lite längre smuts, som t ex trästickor eller hårda grässtrån.

Strip skrev:
Folk med en vanlig liten löjlig kvartskvadratmatta har verkligen ingen aning om vad de missar.
Men jag är lite avundsjuk på din kant. Funkar den, ställer folk skorna nedanför kanten? Vi har plant golv och tamejtusan varenda gäst envisas med att ställa skorna precis utanför kanten på mattan.
Det är köksingången så gästerna kommer inte den vägen. Vid andra dörren har vi samma problem som ni. Kanten är faktiskt en liten trappa med tre steg så de flesta skor stannar faktiskt där nere.

KnockOnWood skrev:
Ser fint ut. En liten seger är också en seger :)

Men en varning (vi har en likadan): Den mattypen är hopplös att få ren med dammsugaren.
:)

Ja, tiden utvisa om den är svårstädad.

Strip skrev:
...Däremot om det dröjt länge sen förra städningen kan det vara problematiskt med lite längre smuts, som t ex trästickor eller hårda grässtrån.
Jo, det är väl bara att erkänna att det kan bli lite långt mellan dammsugningarna :surprised:

Utegips klart och en del av tejpningen :)
image.jpg
Skapa konto

Blir ju kanon! Va hade du för tejp?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.