4 368 201 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Folk med en vanlig liten löjlig kvartskvadratmatta har verkligen ingen aning om vad de missar.
Men jag är lite avundsjuk på din kant. Funkar den, ställer folk skorna nedanför kanten? Vi har plant golv och tamejtusan varenda gäst envisas med att ställa skorna precis utanför kanten på mattan.
Men jag är lite avundsjuk på din kant. Funkar den, ställer folk skorna nedanför kanten? Vi har plant golv och tamejtusan varenda gäst envisas med att ställa skorna precis utanför kanten på mattan.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Oj, får du inte grilla längre annars
Vår ena ingångsmatta ser identisk ut med bilden ovan och jag tycker nog den e otroligt lättstädad. Sågspån, grus, lera och vanlig smuts är nada problem. Däremot om det dröjt länge sen förra städningen kan det vara problematiskt med lite längre smuts, som t ex trästickor eller hårda grässtrån.KnockOnWood skrev:
Det är köksingången så gästerna kommer inte den vägen. Vid andra dörren har vi samma problem som ni. Kanten är faktiskt en liten trappa med tre steg så de flesta skor stannar faktiskt där nere.Strip skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg